må hellere præsentere mig!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

749 visninger
2 svar
0 synes godt om
17. februar 2012

O&L

hej allesammen

jaa nu har jeg været herinde i ret lang tid uden at præsentere mig, men har for det meste bare luret med

(for dårligt i know)

nååå men here it goes!

jeg er hedder maria og er 22 år, jeg bor sammen med min kæreste i brøndby og sammen har vi oliver på 2 mdr en rigtig chametrold og vores livs kærlighed. oliver er planlagt og det tog os 8 måneder at få oliver ind i maven.. men ind kom han og sørme også om han ikke også kom ud igen hehe den 3 december 2011 kunne vi endelig hilse på ham!

jeg blev udlært som dyrepasser i oktober 2010 og har siden da desværre ikke haft arbejde, men HÅBER og satser på at få noget efter barsel og hvis ikke de lykkedes jamen så er planen at jeg skal uddanne mig til landbrugsassistent og arbejde på en gård og senere hen måske få min egen! hihi jaa man har vel lov at drømme

min kæreste arbejder som lagermand og er ganske tilfreds med jobbet =)

nu må jeg hellere slutte af selvom jeg har en MASSE mere at fortælle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2012

Krussedulle

Maria89 skriver:

hej allesammen

jaa nu har jeg været herinde i ret lang tid uden at præsentere mig, men har for det meste bare luret med

(for dårligt i know)

nååå men here it goes!

jeg er hedder maria og er 22 år, jeg bor sammen med min kæreste i brøndby og sammen har vi oliver på 2 mdr en rigtig chametrold og vores livs kærlighed. oliver er planlagt og det tog os 8 måneder at få oliver ind i maven.. men ind kom han og sørme også om han ikke også kom ud igen hehe den 3 december 2011 kunne vi endelig hilse på ham!

jeg blev udlært som dyrepasser i oktober 2010 og har siden da desværre ikke haft arbejde, men HÅBER og satser på at få noget efter barsel og hvis ikke de lykkedes jamen så er planen at jeg skal uddanne mig til landbrugsassistent og arbejde på en gård og senere hen måske få min egen! hihi jaa man har vel lov at drømme

min kæreste arbejder som lagermand og er ganske tilfreds med jobbet =)

nu må jeg hellere slutte af selvom jeg har en MASSE mere at fortælle

Velkommen til ... Sikke en skøn dreng I har fået håber du bliver glad for baby.dk

Anmeld

17. februar 2012

O&L

Krussedulle skriver:

Velkommen til ... Sikke en skøn dreng I har fået håber du bliver glad for baby.dk

tunsind tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.