Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Elina & Villads (hvis ikke min søster nupper drengenavnet hvis hun får en dreng)
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
har en Oliver
og hvis der kommer flere bliver det en Tristan som dreng eller Kimmie til pige
kan også godt lide navne som Kaya og Isabella eller til dreng Malthe og phillip
De navne jeg har tænkt på er ikke godkendt eller sagt til kæresten, så jeg ved selvfølgelig ikke om det bliver et af dem
Hvis det bliver en pige: Isolde, Olivia eller Vigga
Hvis det bliver en dreng: Valdemar, Storm eller Villads
Vi har en Alberte
/Fenja
MelikkazMoar skriver: har du allerede tanker om hvad du syndes dit/jeres næste barn skal hedde? jeg er helt vild med Mille, Tristan & Matti.. og alle 3 er nogle kæresten ikke er enig i det må ikke være med M, da vi både har Mikkel Og Melikka.. og Tristan kan han simpelthen ikke li hvad med jer piger? har i allerede tanker om navne
har du allerede tanker om hvad du syndes dit/jeres næste barn skal hedde?
jeg er helt vild med Mille, Tristan & Matti..
og alle 3 er nogle kæresten ikke er enig i det må ikke være med M, da vi både har Mikkel Og Melikka.. og Tristan kan han simpelthen ikke li
hvad med jer piger? har i allerede tanker om navne
pige: Victoria eller Mira
Dreng: Sylvester eller Tristan
(Sylvester er nu mest fordi vi synes det kunne være så sødt da vi allerede har en pige der hedder Sylvia.) Men nu må vi se alting kan jo nå at ændre sig.
Jeg har en pige der hedder Victoria Elvira Lindorf Christensen, og fik vi en dreng skulle han hedder Laurits Storm Lindorf Christensen Får vi en pige mere, så aner jeg det simpelthen ikke.
Uha, der er så MANGE søde navne
Vi har en Aya nu og bliver det en lillebror næste gang så bliver det nok: Villads, Milo, Villum, Liam, Balder eller Mico.
Bliver det en lillesøster er jeg til disse: Frigg, Karla, Filippa, Mejse eller Asta.
Vores datter hedder hailie, hvilket jo er ret specielt og amerikansk
så jeg er vild med navnene- dreng: Aiden, Mick og Mike og piger- Rose, Emmeli og Grace
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128