hurtigt kan i hjælpe med en kage opskrift?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.028 visninger
7 svar
0 synes godt om
17. februar 2012

bobbles

hej piger sagen er den at min den mindste skal sove hos farmor idag dag jeg skal ud med kæresten at spise, og ville gerne lige tage en kage med derud i eftermiddag, men har intet bagepulver hjemme! men jeg har gær.

kender i en let kage opskrift MED GÆR??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2012

Ploffer

Frøken Christiansen skriver:

hej piger sagen er den at min den mindste skal sove hos farmor idag dag jeg skal ud med kæresten at spise, og ville gerne lige tage en kage med derud i eftermiddag, men har intet bagepulver hjemme! men jeg har gær.

kender i en let kage opskrift MED GÆR??

Hvad med brunsviger, kanelsnegle eller smørkage? Det er alle med gær dej

Anmeld

17. februar 2012

bobbles

Ploffer skriver:

Hvad med brunsviger, kanelsnegle eller smørkage? Det er alle med gær dej

tak

skulle nok have sagt at min svigerfar har sukkersyge bum bum.. så det skal helst være uden sukker, kiggede os på brunsviger opskrift meen det er jo en lutter sukkerkage!

Anmeld

17. februar 2012

Ploffer

tak

skulle nok have sagt at min svigerfar har sukkersyge bum bum.. så det skal helst være uden sukker, kiggede os på brunsviger opskrift meen det er jo en lutter sukkerkage!

Hvad så med at bage nogle lækre boller? Det smager da skønt når de er nybagte :-)

Anmeld

17. februar 2012

bobbles

Ploffer skriver:

Hvad så med at bage nogle lækre boller? Det smager da skønt når de er nybagte :-)

nu prøvede jeg at bage en kage hvor jeg har taget perfect fit i samt sød erstatnings sukker, og æg, gær, mel, mælk, og kakao. Så må jeg se hvordan den bliver, også pynter jeg med smørcreme ( det kan jo heldigvis skrabes væk &nbsp

jeg bager jo ikke sukkerfri kager særlig meget, for de fondant kager som jeg bager der er jo en del sukker i

Anmeld

19. februar 2012

Maja_4000

nu prøvede jeg at bage en kage hvor jeg har taget perfect fit i samt sød erstatnings sukker, og æg, gær, mel, mælk, og kakao. Så må jeg se hvordan den bliver, også pynter jeg med smørcreme ( det kan jo heldigvis skrabes væk &nbsp

jeg bager jo ikke sukkerfri kager særlig meget, for de fondant kager som jeg bager der er jo en del sukker i

Hvordan blev den ?

Anmeld

20. februar 2012

bobbles

Maja_4000 skriver:

Hvordan blev den ?

hej den blev faktisk god

lavede den sukkerfri og med smørcreme jeg brugte fra dagen før, havde ikke noget smørcreme til hele kagen så smurte det med en kniv, den var dejlig luftig

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

20. februar 2012

aarhusmor

nu har du lavet det, men ellers er kanelsnegle lette at lave uden sukker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.