Den der selvstændighedsfase....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.114 visninger
3 svar
0 synes godt om
17. februar 2012

Henriette Aaby

driver mig til vanvid!!!

Maja blev 3 år her i januar, og hold op det kan mærkes.

Hun er blevet rigtig god og interesseret i at hjælpe til.

Hun er så godt som uden ble her hjemme, kun afføring laves stadig i bleen.

Hun er stadig sød, kærlig og hel vidunderlig....

MEN hun græder som vi tæskede hende hver gang der bliver sagt nej eller et af hendes ønsker bliver afvist. 

Hun driller og gør det modsatte af hvad vi stiller af krav. Når vi så bliver bestemte, græder hun igen og det er det store drama.

Og jeg ved godt det er en del af processen, men derfor er det stadig mega hårdt at stå i.

Jeg elsker min skønne datter, men håber ikke det tager flere år, det her trods alder noget!!!

Mange hilsner

Henriette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2012

B&J

puhhh jaa glæder mig ikke til daniel kommer i den fase  men det kommer nok en dag selv om han kun bliver to

sender dig en kæmpe krammer og håber det snart holder op

Anmeld

17. februar 2012

sarahb

Vi har lige haft den derhjemme også med vores søn

Her hjalp det at far trådte i karakter og at det var ham der tog konflikterne og satte ham på hans værelse og forklarede ham hvordan man opfører sig og måtte sidde der indtil han sagde undskyld, hvor min mand også var derinde.

Det har hjulpet helt vildt her, hvor imod når det var mig der tog konflikterne blev de ofte værre.

Anmeld

8. marts 2012

MissMammy

Gud hvor er det skønt at høre at andre har nøjagtige samme fase som vi så lige er gået ind i.

Vores datter blev også 3 år i januar og er gået fra at være så god, fantastisk, rar, kærlig og var god til at høre efter, men NU gør hun KUN hvad der passer hende og er begyndt at spytte også!

Vi er har i den sidste uge kørt helt faste og klare linier og hun virker meget mere rolig og samarbejdsvillig. Nu er jeg bange for at jinxe det, men kunne også godt tænke mig at høre fra andre forældre som har været igennem det, hvor længe varer denne nye fantastiske fase!!!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.