Mila 2 måneder - spam, spam, billedspam!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. februar 2012

Wimmie

WonderMOM skriver:

Helt klart.... Man kan jo ikke andet end at blive forelsket ved at se på hendes smil, vil ønske jeg sad med sådan en charmetrolden på armene Ønsk mig held og lykke

Held og lykke 

Er du igang med projekt Baby?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2012

ledermus

sikke en smuk lille pige og man er da ikke i tvivl om at hun trives 

Anmeld

17. februar 2012

WonderMOM

Taaaaak, yes vi har  været igang i 5måneder nu og skal til at teste d. 27 

Er så spændt,  

Anmeld

17. februar 2012

MissTas

Wimmie skriver:

Tænk at jeg nu har været mor i hele 2 måneder - det er jo helt vildt; tiden går jo alt alt for hurtigt 

Min lille mus er nu knap 61 cm lang og lidt over 5 kg - så hun er stadig lang i forhold til sin vægt, men det er ikke noget vi skal bekymre os over, hun spiser godt 

Hun er stadig den gladeste og nemmeste baby - hun har et godt sovehjerte og i sine vågne timer ligger hun og spræller, griner og "snakker" - og er så småt begyndt at udforske legetøj med sine nyopdagede hænder 

Jeg er startet i mødregruppe og det har været rigtig hyggeligt indtil videre. Vi er 6 i gruppen og sjovt nok har 3 af os født den 16. december 

Og så lige lidt billedspam her fra de sidste par uger 

Hvor er hun bare dejlig

Anmeld

17. februar 2012

maria_wlt

Hold op hvor hun vokser..  Glemmer helt hvor meget der faktisk sker på bare 60 dage.. 

Perfekt pige 

Anmeld

17. februar 2012

Henriette Aaby

Hun er jo bare super skøn

Anmeld

17. februar 2012

Wimmie

ledermus skriver:

sikke en smuk lille pige og man er da ikke i tvivl om at hun trives 

Tak skal du have - det er nemlig så dejligt når man kan se og mærke at de har det godt 

Anmeld

17. februar 2012

Wimmie

WonderMOM skriver:

Taaaaak, yes vi har  været igang i 5måneder nu og skal til at teste d. 27 

Er så spændt,  

Spændende - så krydser jeg fingre for at der er gevinst! 

Anmeld

17. februar 2012

morethanperfect

Wimmie skriver:

Tænk at jeg nu har været mor i hele 2 måneder - det er jo helt vildt; tiden går jo alt alt for hurtigt 

Min lille mus er nu knap 61 cm lang og lidt over 5 kg - så hun er stadig lang i forhold til sin vægt, men det er ikke noget vi skal bekymre os over, hun spiser godt 

Hun er stadig den gladeste og nemmeste baby - hun har et godt sovehjerte og i sine vågne timer ligger hun og spræller, griner og "snakker" - og er så småt begyndt at udforske legetøj med sine nyopdagede hænder 

Jeg er startet i mødregruppe og det har været rigtig hyggeligt indtil videre. Vi er 6 i gruppen og sjovt nok har 3 af os født den 16. december 

Og så lige lidt billedspam her fra de sidste par uger 

Ej hvor er hun altså køn !!  

Anmeld

17. februar 2012

Wimmie

MissTas skriver:

Hvor er hun bare dejlig

Tak 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.