Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg har aldrig haft problemer med viaplay og det med at se noget derinde...
Jeg skal loade siden hele tiden, de skriver tryk f5 og klik på afspil... Der er sker intet...
Andre der har problemer derinde lige nu?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
StephanieJ skriver: Ja gjorde den også her, og så skulle den ofte loade mit i programmet
Ja gjorde den også her, og så skulle den ofte loade mit i programmet
Jeg kan slet ikke starte et afsnit op af noget som helst... Den skriver at der er noget galt og at jeg skal trykke f5... Når jeg gør det, så sker der intet andet end at den skriver det samme igen og igen....
Mira0911 skriver: Jeg kan slet ikke starte et afsnit op af noget som helst... Den skriver at der er noget galt og at jeg skal trykke f5... Når jeg gør det, så sker der intet andet end at den skriver det samme igen og igen....
StephanieJ skriver: Det samme her, men loggede af og på igen, og så brugte jeg den gamle udgave af viaplay (den foreslår det øverst på skærmen)
Det samme her, men loggede af og på igen, og så brugte jeg den gamle udgave af viaplay (den foreslår det øverst på skærmen)
Ja det fandt jeg ud af tidligere idag... Synes da de skulle fjerne den gamle udgave....
Mira0911 skriver: Ja det fandt jeg ud af tidligere idag... Synes da de skulle fjerne den gamle udgave....
StephanieJ skriver: ja men hjælper jo ikke noget at fjerne den gamle hvis det er det eneste der virker
ja men hjælper jo ikke noget at fjerne den gamle hvis det er det eneste der virker
Den gamle virker ikke ved mig... Kun den det nye de har lavet...
Mira0911 skriver: Den gamle virker ikke ved mig... Kun den det nye de har lavet...
StephanieJ skriver: Begge virker her
Begge virker her
Det er mystisk her synes jeg... Bare den ene virker er jeg tilfreds...
Mira0911 skriver: Det er mystisk her synes jeg... Bare den ene virker er jeg tilfreds...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128