igangsættelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

955 visninger
11 svar
0 synes godt om
16. februar 2012

rogerrasch

hej alle, jeg er idag i uge 41+0 og skal sættes igang på søndag via stikpille, har i andre prøvet det, og hvad er jeres erfaring, hvor hurtigt har jeres fødsel gået på den måde?? da det jo er en langsom form for igangsættelse

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2012

Kofoed.

Det er ikke sikkert det er med stikpille, kommer an på om du er nok åben til, at de kan tage vandet.

Fik første stikpille mandag klokken 11-12 stykker, fødte tirsdag klokken 18:17 (fødte 2 dage over termin). Min veninde blev sat i gang 37+4 grundet meget lille barn, første stikpille fredag morgen, næste om aftenen, igen lørdag morgen og aften og endnu en søndag morgen og aften, derefter ville de ikke give flere stikpiller, så mandag middag skulle der bedømmes om de kunne tage vandet eller de skulle i ks, heldigvis kunne de lige tage vandet, så hun fødte mandag (38+0) kl 16:34. En herinde fødte, mener det var 4 timer efter første stikpille, så det er meget forskelligt.

Noget du ellers gerne vil viden?

Anmeld

16. februar 2012

rogerrasch

Kofoed. skriver:

Det er ikke sikkert det er med stikpille, kommer an på om du er nok åben til, at de kan tage vandet.

Fik første stikpille mandag klokken 11-12 stykker, fødte tirsdag klokken 18:17 (fødte 2 dage over termin). Min veninde blev sat i gang 37+4 grundet meget lille barn, første stikpille fredag morgen, næste om aftenen, igen lørdag morgen og aften og endnu en søndag morgen og aften, derefter ville de ikke give flere stikpiller, så mandag middag skulle der bedømmes om de kunne tage vandet eller de skulle i ks, heldigvis kunne de lige tage vandet, så hun fødte mandag (38+0) kl 16:34. En herinde fødte, mener det var 4 timer efter første stikpille, så det er meget forskelligt.

Noget du ellers gerne vil viden?

nej det var mere eller mindre bare det jeg ville vide, var mest interesseret i gennemsnit med hvor hurtigt det kunne gå med stikpille, men ja som du selv siger er det jo et vidt begreb, kommer jo an på person til person

Anmeld

16. februar 2012

twinny

Min fødsel varede 5 timer ca...  Jeg havde stadigvæk livmoderhals tilbage...

Men igen det er meget forskelligt.. man kan jo desværre ikk regne med andres fødsler...

Anmeld

16. februar 2012

L&V

rogerrasch skriver:

hej alle, jeg er idag i uge 41+0 og skal sættes igang på søndag via stikpille, har i andre prøvet det, og hvad er jeres erfaring, hvor hurtigt har jeres fødsel gået på den måde?? da det jo er en langsom form for igangsættelse

Jeg blev sat igang over 3dage og havde veer 2 af dagene og selve fødslen tog 20 timer med onde pille veer

Anmeld

16. februar 2012

rogerrasch

twinny skriver:

Min fødsel varede 5 timer ca...  Jeg havde stadigvæk livmoderhals tilbage...

Men igen det er meget forskelligt.. man kan jo desværre ikk regne med andres fødsler...

nej det er jo lige det desværre, har bare en eller anden drøm om det kan klares på max 6 timer, men forventer at det tager dagevis så jeg ikke bliver alt for skuffet

Anmeld

16. februar 2012

twinny

rogerrasch skriver:

nej det er jo lige det desværre, har bare en eller anden drøm om det kan klares på max 6 timer, men forventer at det tager dagevis så jeg ikke bliver alt for skuffet

Hehe... Jaah jeg havde også forventet en 3 dags "fornøjelse" og da jeg ringede til min mormor kl 5 også jeg havde født... troede hun ikk på mig...  For jeg havde jeg sagt jeg føder i hvertfald ikk før om mandagen, jeg blev sat igang fredag...

Min mand var også helt rundt på gulvet "du sagde flere dage med små veer"

Anmeld

16. februar 2012

rogerrasch

twinny skriver:

Hehe... Jaah jeg havde også forventet en 3 dags "fornøjelse" og da jeg ringede til min mormor kl 5 også jeg havde født... troede hun ikk på mig...  For jeg havde jeg sagt jeg føder i hvertfald ikk før om mandagen, jeg blev sat igang fredag...

Min mand var også helt rundt på gulvet "du sagde flere dage med små veer"

hehe ja okay... altid godt med at forvente det tager langt tid så bliver man ihvertfald ikke skuffet

Anmeld

16. februar 2012

twinny

rogerrasch skriver:

hehe ja okay... altid godt med at forvente det tager langt tid så bliver man ihvertfald ikke skuffet

Jaah... Men  For det går hurtigt..

Anmeld

16. februar 2012

rogerrasch

twinny skriver:

Jaah... Men  For det går hurtigt..

takker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.