æble frosting?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. februar 2012

Caroline86

Fenja09 skriver:

Undskyld men det var et forkert "link" kagemor.dk det hedder :

http://kagemor.blogspot.com/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2012

ESV

Caroline86 skriver:

jov, det kan du tro jeg vil

Fedt fedt fedt.. Hvornår er det den unge dame fylder år?? Og hvad fandt du ud af med gave, du snakkede om cykel men hvad endte det med??

Anmeld

16. februar 2012

Fenja09

Caroline86 skriver:

Anmeld

16. februar 2012

Caroline86

ESV skriver:

Fedt fedt fedt.. Hvornår er det den unge dame fylder år?? Og hvad fandt du ud af med gave, du snakkede om cykel men hvad endte det med??

et er på løøøøørdaaaag!!!! øj jeg fatter SLET ikke hun fylder 2 år nu min lille pige bliver så stor!

Men ja, det blev en cykel.. den er SÅ sej! Skal nok spamme Jer efter vores fejringsweekend

Anmeld

16. februar 2012

ESV

Caroline86 skriver:

et er på løøøøørdaaaag!!!! øj jeg fatter SLET ikke hun fylder 2 år nu min lille pige bliver så stor!

Men ja, det blev en cykel.. den er SÅ sej! Skal nok spamme Jer efter vores fejringsweekend

Ihhhh glæder mig allerede til billederne.. Og nej det er utroligt det går så stærkt jeg havde det på samme måde i november og tror desværre bare vi er nødt til at forberede os på det ikke bliver bedre.. 

Anmeld

18. februar 2012

NoasMor

Det er muligvis for sent, men hvad med aromaer, har prøvet noglevselv, men jekabler inspireret af dit spørgsmål til at prøve forskelligt, jeg har mange forskellige da jegpogen laver bolsjer,undskyld n lang smøre

Anmeld

18. februar 2012

Caroline86

NoasMor skriver:

Det er muligvis for sent, men hvad med aromaer, har prøvet noglevselv, men jekabler inspireret af dit spørgsmål til at prøve forskelligt, jeg har mange forskellige da jegpogen laver bolsjer,undskyld n lang smøre

det er for sent, men tak alligevel

Jeg lavede en cream cheese frosting og pyntede med pocheret æble! MUMS!!!!

Anmeld

19. februar 2012

NoasMor

Caroline86 skriver:

det er for sent, men tak alligevel

Jeg lavede en cream cheese frosting og pyntede med pocheret æble! MUMS!!!!

Det var da en være gang vrøvl jeg fik skrevet det er de der smarte ordbøger der gerne vil skrive selv, undskyld

Anmeld

19. februar 2012

Caroline86

NoasMor skriver:

Det var da en være gang vrøvl jeg fik skrevet det er de der smarte ordbøger der gerne vil skrive selv, undskyld

jeg forstod det heldigvis godt hihi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.