Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Fenja09 skriver: Undskyld men det var et forkert "link" kagemor.dk det hedder : http://kagemor.blogspot.com/
Undskyld men det var et forkert "link" kagemor.dk det hedder :
http://kagemor.blogspot.com/
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Caroline86 skriver: jov, det kan du tro jeg vil
jov, det kan du tro jeg vil
Fedt fedt fedt.. Hvornår er det den unge dame fylder år?? Og hvad fandt du ud af med gave, du snakkede om cykel men hvad endte det med??
Caroline86 skriver:
ESV skriver: Fedt fedt fedt.. Hvornår er det den unge dame fylder år?? Og hvad fandt du ud af med gave, du snakkede om cykel men hvad endte det med??
et er på løøøøørdaaaag!!!! øj jeg fatter SLET ikke hun fylder 2 år nu min lille pige bliver så stor!
Men ja, det blev en cykel.. den er SÅ sej! Skal nok spamme Jer efter vores fejringsweekend
Caroline86 skriver: et er på løøøøørdaaaag!!!! øj jeg fatter SLET ikke hun fylder 2 år nu min lille pige bliver så stor! Men ja, det blev en cykel.. den er SÅ sej! Skal nok spamme Jer efter vores fejringsweekend
Ihhhh glæder mig allerede til billederne.. Og nej det er utroligt det går så stærkt jeg havde det på samme måde i november og tror desværre bare vi er nødt til at forberede os på det ikke bliver bedre..
Det er muligvis for sent, men hvad med aromaer, har prøvet noglevselv, men jekabler inspireret af dit spørgsmål til at prøve forskelligt, jeg har mange forskellige da jegpogen laver bolsjer,undskyld n lang smøre
NoasMor skriver: Det er muligvis for sent, men hvad med aromaer, har prøvet noglevselv, men jekabler inspireret af dit spørgsmål til at prøve forskelligt, jeg har mange forskellige da jegpogen laver bolsjer,undskyld n lang smøre
det er for sent, men tak alligevel
Jeg lavede en cream cheese frosting og pyntede med pocheret æble! MUMS!!!!
Caroline86 skriver: det er for sent, men tak alligevel Jeg lavede en cream cheese frosting og pyntede med pocheret æble! MUMS!!!!
Det var da en være gang vrøvl jeg fik skrevet det er de der smarte ordbøger der gerne vil skrive selv, undskyld
NoasMor skriver: Det var da en være gang vrøvl jeg fik skrevet det er de der smarte ordbøger der gerne vil skrive selv, undskyld
jeg forstod det heldigvis godt hihi
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128