Hård, hård hård mave

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. februar 2012

Hailiesmom11

michelledam skriver:

Hov læste lige at du giver din datter sødmælk. Det ville jeg stoppe med for det var vi også begyndt at give isabella og det stoppede vi med og er faktisk ret sikker på at det var sødmælken der var skyld i isabellas hårde mave. Og de anbefaler også man venter til de er 9 mdr. Da systemet ikke er klar til der før. Vi give mme i glas til isabella ellers bar vand.

Okay det vidste jeg faktisk ikke.. så går vi bare over på mælkeerstatning igen..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2012

Mother-love

Hailiesmom11 skriver:

Okay det vidste jeg faktisk ikke.. så går vi bare over på mælkeerstatning igen..

Det ville jeg gøre hvis jeg var dig.jeg har selv planer om at give hende sødmælk når hun først er 1 år. Fordi hun altid har døjet med hård mave.og af den grundt får hun heller aldrig kartofler der er blendet kun moset med en gaffel for kartoflernes stivelse ændre sig når det bliver blendet.

Men de skal helst have mælk. Og mme dækker knoglernes behov for dette. Vi har bare brikker stående da det er nemmere for så drikker hun måske en halv af dem (100ml) og så kan resten bruges senere ellers dagen efter.

Anmeld

16. februar 2012

Hailiesmom11

michelledam skriver:

Det ville jeg gøre hvis jeg var dig.jeg har selv planer om at give hende sødmælk når hun først er 1 år. Fordi hun altid har døjet med hård mave.og af den grundt får hun heller aldrig kartofler der er blendet kun moset med en gaffel for kartoflernes stivelse ændre sig når det bliver blendet.

Men de skal helst have mælk. Og mme dækker knoglernes behov for dette. Vi har bare brikker stående da det er nemmere for så drikker hun måske en halv af dem (100ml) og så kan resten bruges senere ellers dagen efter.

Hm hva gør jeg så lige med den liter sødmælk jeg har stående...

Vi har osse brikker stående så dem tager vi da bare i brug i stedet for

Så vi skifter til Movicol og brikmælk

Anmeld

16. februar 2012

L&V

Hailiesmom11 skriver:

Jeg har en datter på 8 mdr der konstant har hårdt mave, hun fik lactulose første gang allerede som 3 mdr i samarbejde med læge og sp..

Nu er hun igen på lactulose og har været det 3 uger, har trappet ned 2 gange i løbet af de 3 uger men så snart hun kommer under 5 ml om dagen får hun så hård mave at hun skal have hjælp til at komme af med bare den mindste hårde gedelorteknold.. Er der andre der har haft problemer med at deres børn bliver ved med at have hård mave?

Kan i kommemed nogle gode råd?

Det skal siges at  når hun er på lactulose fungerer maven nøjagtig som den skal.. Prøver at holde hende fra madvarer der giver mere hård mave...

Du kan også prøve med mælkesyre bakterier det sku også virke godt både på det og generalt på mave og imunforsvar

Anmeld

16. februar 2012

Pia

Stryg sødmælken. det gir nemlig hård mave.
Giv evt to flasker erstatning om dagen og så skal det være den grønne allomin. Den er syrnet og hjælper også til at holde mavsen igang..

Og hjælper alle de gode gamle husmodere råd ikke.
Så prøv evt zonetarapi eller en kiropraktor. Kiropraktor hjalp også os med Louise.

Håber du finder en løsning.

Anmeld

16. februar 2012

Hailiesmom11

Pia skriver:

Stryg sødmælken. det gir nemlig hård mave.
Giv evt to flasker erstatning om dagen og så skal det være den grønne allomin. Den er syrnet og hjælper også til at holde mavsen igang..

Og hjælper alle de gode gamle husmodere råd ikke.
Så prøv evt zonetarapi eller en kiropraktor. Kiropraktor hjalp også os med Louise.

Håber du finder en løsning.

Vi bruger nan pro 2 og vi vil ikke til at skifte mærke når hun har været på nan fra starten..

men sødmælken er hermed strøget..

Hvis maven ikke bliver bedre så er det da en ting vi skal prøve...

Anmeld

17. februar 2012

Mother-love

Hailiesmom11 skriver:

Hm hva gør jeg så lige med den liter sødmælk jeg har stående...

Vi har osse brikker stående så dem tager vi da bare i brug i stedet for

Så vi skifter til Movicol og brikmælk

God ide. Held og lykke med den lille trold. Det gør så ondt på en når de har hård mave for vi ved jo selv hvordan det er

Anmeld

17. februar 2012

Hailiesmom11

michelledam skriver:

God ide. Held og lykke med den lille trold. Det gør så ondt på en når de har hård mave for vi ved jo selv hvordan det er

Nu er mælken skiftet, så mangler vi bare at skifte lactulose ud med movicol, men bilen er stået af så det bliver når vi har en ny bil...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.