Babys hårfarve?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvilken hårfarve tror i baby får når mors (mit) er mørkebrunt og fars er lyst?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

3.088 visninger
11 svar
0 synes godt om
16. februar 2012

EKBJ

Hvilken hårvarve får baby. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2012

Kofoed.

Den er svær. Jeg er også mørk håret og peter i lys håret med rødt skær. Anastasia har haft alle tænkelige lyse hår farver på dine knap 5 måneder, pt er det rødt

Men der er jo lige stor chance for hver farve. Så den er svær.

Anmeld

16. februar 2012

B&J

den er svær af sige tit er det, det mørke der skriger igennem men kan også sangten være dne lyse farve jeg blev født sorthåret min far har sort hår men er nu mørkerblondt (min mors hårfarve).. mine søskende er knald rødhåret

Anmeld

16. februar 2012

EKBJ

Kofoed. skriver:

Den er svær. Jeg er også mørk håret og peter i lys håret med rødt skær. Anastasia har haft alle tænkelige lyse hår farver på dine knap 5 måneder, pt er det rødt

Men der er jo lige stor chance for hver farve. Så den er svær.

Vi har ved 5 tilfælde set at deres søn/datter er blevet rødhåret. Så derfor tror vi at vores dreng bliver rødhåret

Anmeld

16. februar 2012

Nessie

Hmmm, tror hårfarven kan blive hvad som helst.

Både manden og jeg var helt hvidhårede som børn, han bliver senere meget rødhåret, mens mit blev lyst med rødt skær. Nu har vi begge to leverpostejsfarvet hår.

Daniels hår var rødblondt da han blev født, og nu er det helt hvidt, han er 2 år og 4 mdr.

Anmeld

16. februar 2012

Kofoed.

EKBJ skriver:

Vi har ved 5 tilfælde set at deres søn/datter er blevet rødhåret. Så derfor tror vi at vores dreng bliver rødhåret

Hendes e også bare rødt nu, synes det er vildt underligt, men peter havde også rødt skær, da han var lille.

Anmeld

16. februar 2012

sommerfuglen82

Stemmer blank..

Her er vi begge mørkhåret og har en dreng med blond hår og en pige med mørk/blond hår.

Anmeld

16. februar 2012

An&Jo

det er svært med den hårfarve der..

Jeg er blondine, og min drengs far er også blond, og han blev født med knald sort hår.. Nu er han mere leverpostejsfarvet, og er 22 dmr gammel..

Anmeld

16. februar 2012

Clisolka

Jeg har stemt blankt, da jeg synes det er svært med hårfarver. 

Både min kæreste og jeg er leverpostejsfarvet, men Isabella havde kulsort hår da hun blev født. Nu er hun 16 mrd. og helt lyshåret 

Anmeld

16. februar 2012

M (:

EKBJ skriver:

Hvilken hårvarve får baby. 

Min far er blond, min mor er sorthåret, og de har fået tre børn med brunt og to med blond hår (fgl. rækkefølge: Brun, blond, brun, brun, blond).. Så det er nok lidt svært at forudsige, hvilken hårfarve der kommer.. (:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.