Bryllupskage Fyn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

907 visninger
4 svar
0 synes godt om
16. februar 2012

hmg86

Hej alle kagebagere..

Skal giftes d. 28. april og har lige mistet min konditor.. Hun måtte springe fra af personlige årsager, så nu leder jeg efter en, der kan fremtrylle en flot bryllupskage til ca. 60 personer..

Hvis I kan sådan noget eller kender en der kan, så skriv endelig enten her eller send mig en besked..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2012

FamilenStorm

Fynni skriver:

Hej alle kagebagere..

Skal giftes d. 28. april og har lige mistet min konditor.. Hun måtte springe fra af personlige årsager, så nu leder jeg efter en, der kan fremtrylle en flot bryllupskage til ca. 60 personer..

Hvis I kan sådan noget eller kender en der kan, så skriv endelig enten her eller send mig en besked..

Prøv at høre anesmor herinde.. Hun lavede vores bryllupskage.. Så flot en kage og den smagte sååååå godt :-)

Anmeld

17. februar 2012

tina76

Fynni skriver:

Hej alle kagebagere..

Hvis du har gæster med fra sjælland, som der kunne tage kagen med til dig, så vil jeg da gerne hjælpe dig

Anmeld

17. februar 2012

pemiro

Fynni skriver:

Hej alle kagebagere..

Kig lige i ugeavisen odebse. Der er en konditor der holder prøvesmagning, og hvis man bestiller den dag får man rabat..

Kan ikke huske hvad det var for en selvfølgelig

Anmeld

22. marts 2012

hmg86

så er kageproblemet løst Tak for al hjælpen..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.