Har ikke vært så meget på efter jeg fødte, men vi har bare hygget og haft det godt.. Jeg fik dog for 3 dage siden brystbetændelse... AV for filen
Nå men jeg er kommet på toppen igen og i eftermiddagen var vi på vej ud og handle da min Tlf ringer.. Det var fra syghuset, de havde fået svar på Julies hælprøver og ville gerne vi kom ind til nye blodprøver da hun muligvis har forlavt stofskifte.... Mit hjerte sad i halsen og mine homoner var ved og gå amok.

min lille nye bebs var/er i stykker.. Vi kommer ind får snAkket med en sød læge der forklare at dette er noget man kan leve et helt normalt liv med. Dog med medicin resten af livet..

så vi blev indlagt og skulle have taget blodprøver.... AV MIT HJERTE..

Nej hvor hun græd og jeg måtte ikke tage hende op og sørme så og se ikke skulle stikke to gange fordi de ikke kunne finde en åre der virkede første gang.. Nu venter vi på svar på de prøver og viser de at det er for lavt skal hun scannes og igennem flere blodprøver..
Ville ikke noget bare lige ud med mine frustration i vente tiden og mens manden er hjemme og putte pigerne ved farmor og fArfar..
Anmeld