Hvad er din mening om fri abort i Danmark ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvad er din mening om fri abort i Danmark ?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.770 visninger
14 svar
0 synes godt om
16. februar 2012

Aqnete

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2012

Aqnete

Aqnete skriver:

Jeg er igang med projekt i skolen og mangler jeres meninger Håber I vil hjælpe mig ldit på vejen

Anmeld

16. februar 2012

Fenja09

Synes det er en kvindes ret selv at bestemme om hun ønsker graviditet/barn eller ej, men går bestemt ikke ind for, at nogle bruger det som prævention!

/Fenja

Anmeld

16. februar 2012

lycly

Jeg er helt klart for fri abort, men personligt ville jeg aldrig kunne få mig selv til det. Medmindre det var under meget slemme omstændigheder . For man skal ikke sætte et barn i verden hvis det er helt uforsvarligt.

Mange bruger abort som præventionsmiddel og jeg kan slet ikke sætte mig ind i det, men det skal ikke forbydes, det er jo folks eget valg, det er deres krop .

Anmeld

16. februar 2012

klmf

Vil gerne stemme på, at jeg er FOR ret til abort, men vil ikke bruge at man ikke altid er herre over hvornår man bliver gravid som 'argument', så har ikke stemt. Mener det er en kvindes ret at bestemme over hvilke graviditeter hun ønsker og der kan være mange bevæggrunde for at træffe det valg.

Anmeld

16. februar 2012

Muffin_girl

Aqnete skriver:

Jeg har stemt blankt.. For på sin vis syntes jeg det er en super ide at der er fri abort, men jeg kan ikke tage at nogle udnytter systemet... Men jeg vil sige at mit svar afhænger af situationen.. 

Hvis jeg fx selv var blevet gravid da jeg var 13, så ved jeg at jeg ville have fået en abort. Men det skete heldigvis ikke, da jeg har været på p-piller grundet slem mens.. Men hvis jeg blev gravid nu som 22 årig, ville jeg aboslut ikke få en abort,,, Men som sagt afhænger af situationen... 

Men jeg kan ikke tage at nogen piger bruger det som prævention..!! Det er ikke det er til!! Der er så mange andre fornuftige hjælpermidler... 

Anmeld

16. februar 2012

sarahb

Jeg synes det er fint med fri abort, da mange der får foretaget en abort ikke ville kunne give det barn et ordenligt liv alligevel.

Jeg ser ikke at man skal være tvunget til at få et barn, fordi der måske er sket en upsér ved at kondomet sprang m.m.
Det er et barn og det er for livet! Det er ikke noget man skal være nødsaget til at beholde.
Men synes heller ikke om den måde mange bruger fri abort til, at bare kunne få foretaget abort efter abort fordi man er en klovn til at beskytte sig selv.

Anmeld

16. februar 2012

Stumpen

Fenja09 skriver:

Synes det er en kvindes ret selv at bestemme om hun ønsker graviditet/barn eller ej, men går bestemt ikke ind for, at nogle bruger det som prævention!

/Fenja

Anmeld

16. februar 2012

A&F

Jeg går ikke ind for abort. Kun hvis graviditeten udgør en risiko for moren .

Anmeld

16. februar 2012

Kloster

Jeg har ikke stemt, da jeg ikke synes der var noget det egentlig passede på: Jeg er klart FOR kvinders ret til selv at vælge!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.