Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Synes selv de er så fine og anderledes Og moren blev rigtig glad. Har forinden lavet nogle mere drengede bukser til min søn. Men billeder må komme senere.
Ind til videre tøsebukserne
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
hvor er de fede.
Hvis jeg engang bliver så heldig at jeg bliver faster skal jeg helt klart bestille sådan nogle af dig. Min svigerinde elsker elefanter .
Hvis du da tager imod bestillinger
nettemor skriver: hvor er de fede. Hvis jeg engang bliver så heldig at jeg bliver faster skal jeg helt klart bestille sådan nogle af dig. Min svigerinde elsker elefanter . Hvis du da tager imod bestillinger
Det kunne vi garanteret godt finde ud af
Skal også have lavet nogle med aber og ugler! Men vil gerne lige have en overlocker først!
Chris86 skriver: fede bukser
fede bukser
Tak skal du have
Hvor er de fede !
waw hvor er de bare fede altså
Hvor er de fine....
Hvor er I søde Må snart få lagt nogle billeder op af dem jeg har syet til Thias!
Ansemusen skriver: Synes selv de er så fine og anderledes Og moren blev rigtig glad. Har forinden lavet nogle mere drengede bukser til min søn. Men billeder må komme senere. Ind til videre tøsebukserne
De er vildt flotte... Bruger dem nok til inspiration, når jeg selv skal i gang igen...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128