Hej 
Vores datter skal snart starte i dp eller hun skal starte om min. 5 måneder og jeg må blank erkende at jeg ved meget lidt om det. Så tænkte at i piger måske kan hjælpe mig lidt 
Hvis der er flere dp´ere med ledige pladser, besøger man så lidt forskellige for at finde den dp´er som man synes bedst om?
Når der står en månedlig pris på dp´en er det så den pris man betaler eller er der tilskud fra staten? Tænker på, at hvis der står at dp´en koster 3000 pr mdr. er det så det man betaler som forældre?
Vi har valgt dp fordi vi godt kan lide at der ikke er flere børn end en 6 stk. Vores datter er hjertebarn og jeg vil helst ikke at hun udsættes for mere sygdom end højest nødvendigt og tror ikke at en vuggestue er det ideelle for hende mht det.
Ved en dp er min bekymring så, tænk hvis dp´en ikke bryder sig om vores barn eller at vores datter måske ikke bryder sig særligt om hende. Der synes jeg at der er en klar fordel ved en vuggestue fordi der er flere voksne. Men er det en reel bekymring eller er der kemi mellem dp og barn de fleste steder?
Håber der er nogen der kan svare på nogen af spørgsmålene ( ved godt der er mange) 
/Fenja 
Anmeld