en god/dårlig jobsamtale

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.580 visninger
3 svar
0 synes godt om
16. februar 2012

karina1980

kender i det, at have været til jobsamtale og vide at denne gang, der er det sgu mig der får jobbet

eller vide at det her gik sgu skidt, den får jeg ikke.

samt den sidste sidde med følelsen af at man ikke er sikker på man vil have jobbet,hvis man får det tilbudt, for pludselig er man i tvivl om det er det man vil

jeg har de sidste 3 uger været til 3 samtaler, hvor de 2 af dem, var jeg klar over at det var ikke mig, hverken jobbet eller mig de ville vælge, da jeg forlod samtalen.

men både nr 1 og 3 var den følelse jeg gik fra en jobsamtale med for 2 dage siden, og siden har jeg bare tænkt og tænkt, troede faktisk jeg havde til imorgen(for de sagde de ringede fredag)

men så ringede hun pludselig, her for snart 2 timer og sagde, at jobbet var mit, hvis jeg stadig ville have det

så min spontane udmelding blev ja, så jeg skifter job pr 1 april  og jeg tror faktisk, at det går hen og bliver rigtig godt, det er nemlig en kombination, af de ting i mit fag, jeg allerhelst vil, men en kæmpe udfordring er jeg også sikker på.

men har i siddet til jobsamtaler og vist, at denne gang, så vælger de en.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2012

UngFar

<>[Besked slettet af Baby.dk]

Anmeld

17. februar 2012

karina1980

UngFar skriver:

Yup det har jeg prøvet før eller man ved det jo aldrig 100% men man kan mærke at de vil en rigtig meget

Men tillykke med dit nye job

mange tak

Anmeld

17. februar 2012

meem

Forrige år da jeg kom tilbage fra barsel med min første datter, var jeg arbejdsløs.. Jeg søgte på livet løs og endte med at komme til mange jobsamtaler, flere steder var jeg ikke i tvivl om at jeg ikke var den heldige..
Endelig kom jeg til en jobsamtale hvor jeg ikke var i tvivl om at jeg ville få jobbet.. Og jeg fik det også.. Vi fik udarbejdet en arbejdsplan og alt stod klar til jeg sku starte en uge senere.. Men...
Så var der lig en jobsamtale ekstra.. Jeg var faktisk ret ligeglad da jeg gik ind til samtalen for jeg havde jo sikret mig arbejde.. Så jeg var helt afslappet og nok egentlig lidt ligeglad?
Dagen efter ringer de så og siger jeg har fået jobbet.. :-o
Hvis jeg tog det job ville jeg få 12kr mere i timen, så jeg ringede ned til det første sted hvor der var knap en uge til jeg startede, og fortalte at jeg ikk kom alligevel..
Gud hvor blev hun sur, der skal jeg nok ikke vise mig igen :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.