Nutella til opsmøring?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.748 visninger
9 svar
0 synes godt om
16. februar 2012

Ansemusen

Jeg synes jeg har set nogle skrive, at man godt kan bruge det til opsmøring - er det rigtigt? Og i så fald, hvordan funker det? Er det lige så nemt at arbejde med og få et flot reaultat ud af?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2012

twinboys

Ansemusen skriver:

Jeg synes jeg har set nogle skrive, at man godt kan bruge det til opsmøring - er det rigtigt? Og i så fald, hvordan funker det? Er det lige så nemt at arbejde med og få et flot reaultat ud af?

Ja det er super let at smøre op med... Men jeg synes at man sagtens kan bruge efterligningen i stedet for nutellaen...

Majbritt

Anmeld

16. februar 2012

Ansemusen

twinboys skriver:

Ja det er super let at smøre op med... Men jeg synes at man sagtens kan bruge efterligningen i stedet for nutellaen...

Majbritt

Tak for svar - det er også billigere, så det tror jeg jeg vil gøre

Anmeld

16. februar 2012

bobbles

Ansemusen skriver:

det synes jeg funker fint

jeg bruger 100g. nutella ( bare den billige udgave)

100g. flormelis

100g. rigtig smør. ( jeg bruger altså os en af de billige der det der minder om kærgaarden, og det bliver skam helt fint )

Anmeld

16. februar 2012

Ansemusen

Frøken Christiansen skriver:

det synes jeg funker fint

jeg bruger 100g. nutella ( bare den billige udgave)

100g. flormelis

100g. rigtig smør. ( jeg bruger altså os en af de billige der det der minder om kærgaarden, og det bliver skam helt fint )

Men kan man ikke bare bruge KUN nutella uden flormelis og smør? Eller skal det i?

Anmeld

16. februar 2012

Caroline86

Ansemusen skriver:

Men kan man ikke bare bruge KUN nutella uden flormelis og smør? Eller skal det i?

sæt nutellaglasset i vandbad inden du smører op, så er det MEGET lettere du kan sagtens bruge ren nutella!

Jeg synes ikke det er ligeså nemt at smøre op med som en PSC men det har fungeret fint nok de gange jeg har gjort det

knus

Anmeld

16. februar 2012

Ansemusen

Caroline86 skriver:

sæt nutellaglasset i vandbad inden du smører op, så er det MEGET lettere du kan sagtens bruge ren nutella!

Jeg synes ikke det er ligeså nemt at smøre op med som en PSC men det har fungeret fint nok de gange jeg har gjort det

knus

Tak Caroline  Så tror jeg jeg prøver med smør og flormelis i også. Det kan jo ikke smage helt skidt, når der er nutella i.

Anmeld

16. februar 2012

twinboys

Du kan gøre begge dele men bedst med flormelis, smør og nutella...

Anmeld

17. februar 2012

Ansemusen

twinboys skriver:

Du kan gøre begge dele men bedst med flormelis, smør og nutella...

Jamen så er det det jeg gør  Tak for hjælpen!

Anmeld

17. februar 2012

twinboys

Ansemusen skriver:

Jamen så er det det jeg gør  Tak for hjælpen!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.