Snotter om natten

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.086 visninger
4 svar
0 synes godt om
16. februar 2012

kekp

Min søn på 3 uger er rigtig snottet om natten. Jeg har hævet hovedgærdet i hans lift ved at lægge stofbleer under madrassen ved hovedet, ved i om de egentlig kan få ondt i nakken af det? Eller om det er okay at det er hævet?

Derudover har jeg dryppet hans næse med saltvandsdråber. Er der ellers andet man kan gøre? Hans søvn er så forstyrret af den dumme stoppede næse

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2012

Toshiba

kekp skriver:

Min søn på 3 uger er rigtig snottet om natten. Jeg har hævet hovedgærdet i hans lift ved at lægge stofbleer under madrassen ved hovedet, ved i om de egentlig kan få ondt i nakken af det? Eller om det er okay at det er hævet?

Derudover har jeg dryppet hans næse med saltvandsdråber. Er der ellers andet man kan gøre? Hans søvn er så forstyrret af den dumme stoppede næse

når han er så lille vil jeg nok hellere hæve selve liften i hovedenden... og ikke under madressen...

men saltvand eller mælk fra dig er det eneste der hjælper

Anmeld

16. februar 2012

kekp

Toshiba skriver:

når han er så lille vil jeg nok hellere hæve selve liften i hovedenden... og ikke under madressen...

men saltvand eller mælk fra dig er det eneste der hjælper

Tak for dit svar. Ja det kunne godt være en ide at hæve liften. Det vil jeg prøve

Anmeld

16. februar 2012

Toshiba

kekp skriver:

Tak for dit svar. Ja det kunne godt være en ide at hæve liften. Det vil jeg prøve

tænker de ikke må bruge pude før de er 1 år - og den "effekt" får det jo ved stofbleer under madres... Så jeg ville klart hæve liften i hovedenden

Anmeld

16. februar 2012

kekp

Toshiba skriver:

tænker de ikke må bruge pude før de er 1 år - og den "effekt" får det jo ved stofbleer under madres... Så jeg ville klart hæve liften i hovedenden

Ja du har ret, det er også den tanke jeg fik.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.