opstart i dagpleje ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

386 visninger
8 svar
0 synes godt om
16. februar 2012

Dianaaa

min lækre dreng skal starte i dagpleje d. 15 marts, men så sad jeg og tænkte på om der egenligt er noget bestemt man sådan skal ha'? vil bare lige være sikker på at jeg ikke står og mangler det når han skal starte? pyha jeg er total pak'æsel, bare jeg da ikke for pakket en taske så stor som den jeg havde med på FG

uha jeg er så spændt og samtidig er jeg nervøs for hvordan jeg vil reagere og tackler* det når jeg skal overlade ham til andre. ih min mave slår knuder, men er sikker på det kun lige  er den første uge og så kan jeg ''nyde'' at jeg selv kan komme igang

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2012

sarahb

Vi havde,

Regntøj,
Termotøj
Ekstra tøj og undertøj
Sutsko
Sut
Et par handsker

Anmeld

16. februar 2012

An&Jo

Dianaaa skriver:

min lækre dreng skal starte i dagpleje d. 15 marts, men så sad jeg og tænkte på om der egenligt er noget bestemt man sådan skal ha'? vil bare lige være sikker på at jeg ikke står og mangler det når han skal starte? pyha jeg er total pak'æsel, bare jeg da ikke for pakket en taske så stor som den jeg havde med på FG

uha jeg er så spændt og samtidig er jeg nervøs for hvordan jeg vil reagere og tackler* det når jeg skal overlade ham til andre. ih min mave slår knuder, men er sikker på det kun lige  er den første uge og så kan jeg ''nyde'' at jeg selv kan komme igang

ved min dagplejer skal jeg selv have diverse ting med

bleer
skumklude
3 sæt ekstra tøj til at skifte med hvis der sker uheld
sko
jakke
flyverdragt
sovedragt
hue
vanter
sutter
dyne

vi har ikek selv vogn med da dagplejeren bor på 1 sal, så hun har altanvogne til at stå, men ellers skal du vel også have sådan en med..

Anmeld

16. februar 2012

Dianaaa

sarahb skriver:

Vi havde,

Regntøj,
Termotøj
Ekstra tøj og undertøj
Sutsko
Sut
Et par handsker

tak

Anmeld

16. februar 2012

B&J

vi skal selv have bleer med vores dp har skumklude.

i tasken har vi:

ekstra tøj bukser trøje  2 strømper 2 bodystok

regntøj

flyverdragt

elefandt hue

luffer

kartoflemel til numsen ja det er det vi bruger

sut nulleklud eller hvad han bruger

og senere bliver flyverdragt skiftet ud med termotøj og senere igen kommer der shorts og t-shirt i tasken også..

men inden i starter skal i vel have en lille samtale og der kan du få alt afvide hvad i skal have mad

Anmeld

16. februar 2012

Dianaaa

An&Jo skriver:

ved min dagplejer skal jeg selv have diverse ting med

bleer
skumklude
3 sæt ekstra tøj til at skifte med hvis der sker uheld
sko
jakke
flyverdragt
sovedragt
hue
vanter
sutter
dyne

vi har ikek selv vogn med da dagplejeren bor på 1 sal, så hun har altanvogne til at stå, men ellers skal du vel også have sådan en med..

vi skal mødes med vores dagplejemor inden min søn skal starte der, der får vi vel også afvide hvad vi skal have med, tænker jeg?

tak for svar ihvertfald

Anmeld

16. februar 2012

Dianaaa

B&J skriver:

vi skal selv have bleer med vores dp har skumklude.

i tasken har vi:

ekstra tøj bukser trøje  2 strømper 2 bodystok

regntøj

flyverdragt

elefandt hue

luffer

kartoflemel til numsen ja det er det vi bruger

sut nulleklud eller hvad han bruger

og senere bliver flyverdragt skiftet ud med termotøj og senere igen kommer der shorts og t-shirt i tasken også..

men inden i starter skal i vel have en lille samtale og der kan du få alt afvide hvad i skal have mad

tak  kartoffelmel ?det har jeg faktisk ikke hørt om før , så blev jeg det klogere idag.

jo skal da vidst nok mødes med vores DP'mor inden han skal starte, men det er nu rart nok bare at have lidt styr på det, så man ikke skal til at finde det i sidste øjeblik

Anmeld

16. februar 2012

B&J

Dianaaa skriver:

tak  kartoffelmel ?det har jeg faktisk ikke hørt om før , så blev jeg det klogere idag.

jo skal da vidst nok mødes med vores DP'mor inden han skal starte, men det er nu rart nok bare at have lidt styr på det, så man ikke skal til at finde det i sidste øjeblik

kan jeg godt forstå jeg vil også helst have styr på det hele

jamen vi har prøvet alt og ingen ting kan stoppe den røde numse når han får tænder .... og det er heldigvis kun der han har prøvet at få rød numse... men så er den også ild rød med blærre.. så kom min mor med kartofle mel rende rund sådan med en stør stofble i 2timer ja så er numsen næsten fin så kan man putte nyt lag kartofle mel også ble på igen også er numsen snart  flot

Anmeld

16. februar 2012

Jonatansmor

Dianaaa skriver:

Her var det:

Barnevogn til at sove i.
Bleer.
Skiftetøj, fra inderst til yderst. 2 stks af hver.
2 sutter.
Handsker/sokker til fingrene.
Hjemmesko (Med telefonnummer i, man ved jo aldrig...)

Og så kommer han jo i sit tøj, overtøj, tykke strømper, hue og vanter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.