Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Kathepige skriver: Hej piger! Jeg søger en aftenkjole, gallakjole eller festkjole. Den skal helst være lang og egnet til stor barm(E,F - 95)Er interesseret i str. 44 og opefter.Send gerne mål på kjolerne med
Hej piger! Jeg søger en aftenkjole, gallakjole eller festkjole. Den skal helst være lang og egnet til stor barm(E,F - 95)Er interesseret i str. 44 og opefter.Send gerne mål på kjolerne med
hej
har en corsage i sort str xl på min profil
Jeg har en turkis grøn/blå hvad man nu vil kalde den. Den er ud i et, dog med corsage der er syet sammen med resten af kjolen. Der er snørre i ryggen. Så jeg ved ik helt hvilken størrelse den er. Jeg har samme bryst mål.
Hejsa
Er du stadig på udkig, for så vil jeg gerne gå i gemmeren. Jeg har i hvert fald en i mørk blå satin, og måske er der en mere.
Kh Mette
morNov2010 skriver: Hejsa Er du stadig på udkig, for så vil jeg gerne gå i gemmeren. Jeg har i hvert fald en i mørk blå satin, og måske er der en mere. Kh Mette
Du må meget gerne kigge og evt. sende lidt billeder
Kathepige skriver: Du må meget gerne kigge og evt. sende lidt billeder
Jeg når det først i morgen. Er det ok?
morNov2010 skriver: Jeg når det først i morgen. Er det ok?
norenberg skriver:Jeg har en del hængende 2 sorte 2 røde og 1 vinrød desværre er jeg på ferie i lalandia indtil fredag men hvis du er interrsseret kan jeg sende billede der
Hej altså en xsmall
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128