Aftenkjole, lang festkjole søges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.673 visninger
12 svar
0 synes godt om
16. februar 2012

Flødebollen

Hej piger! Jeg søger en aftenkjole, gallakjole eller festkjole. Den skal helst være lang og egnet til stor barm(E,F - 95)Er interesseret i str. 44 og opefter.Send gerne mål på kjolerne med

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2012

Piva

Kathepige skriver:

Hej piger! Jeg søger en aftenkjole, gallakjole eller festkjole. Den skal helst være lang og egnet til stor barm(E,F - 95)Er interesseret i str. 44 og opefter.Send gerne mål på kjolerne med

hej

har en corsage i sort str xl på min profil

Anmeld

19. februar 2012

quity

Kathepige skriver:

Jeg har en turkis grøn/blå hvad man nu vil kalde den. Den er ud i et, dog med corsage der er syet sammen med resten af kjolen. Der er snørre i ryggen. Så jeg ved ik helt hvilken størrelse den er. Jeg har samme bryst mål.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

20. februar 2012

morNov2010

Kathepige skriver:

Hejsa

Er du stadig på udkig, for så vil jeg gerne gå i gemmeren. Jeg har i hvert fald en i mørk blå satin, og måske er der en mere. 

Kh Mette

Anmeld

20. februar 2012

Flødebollen

morNov2010 skriver:

Hejsa

Er du stadig på udkig, for så vil jeg gerne gå i gemmeren. Jeg har i hvert fald en i mørk blå satin, og måske er der en mere. 

Kh Mette

Du må meget gerne kigge og evt. sende lidt billeder

Anmeld

20. februar 2012

morNov2010

Kathepige skriver:

Du må meget gerne kigge og evt. sende lidt billeder

Jeg når det først i morgen. Er det ok? 

Anmeld

20. februar 2012

norenberg

Jeg har en del hængende 2 sorte 2 røde og 1 vinrød desværre er jeg på ferie i lalandia indtil fredag men hvis du er interrsseret kan jeg sende billede der

Anmeld

20. februar 2012

Flødebollen

morNov2010 skriver:

Jeg når det først i morgen. Er det ok? 

Ok

Anmeld

20. februar 2012

Flødebollen

norenberg skriver:

Jeg har en del hængende 2 sorte 2 røde og 1 vinrød desværre er jeg på ferie i lalandia indtil fredag men hvis du er interrsseret kan jeg sende billede der

Må du meget gerne

Anmeld

16. marts 2012

ssk

Hej altså en xsmall  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.