Mad hjælp :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

319 visninger
2 svar
0 synes godt om
16. februar 2012

Anonym trådstarter

Har en dejlig søn på 8 måneder men han er helt vildt kræsen. Tiæ

Morgen vil han kun have pulver grød, ikk havregrød eller øllebrød. Til frokost får han grøv bolle med smørpålæg og det kan han godt lide. Han elsker kiks til snacks. Aftensmad nægter han simpelhen at såisedet samme som os, kartofler kød grønsager osv hader han, det er kun pulvergrød han vil have til natte tid får han en flaske nan og igen ved 23 tiden får han vælling så han sover igennem. Hvad kan jeg give til morgenmad ud over det pulver grød og nogen forslag til aften ? Han nægter kartofler og kød. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg tror at han har vænnet sig til smagen med det købte pulvergrød. Prøv lige så stille, at liste kartoffelmos mv. ind i den pulvergrøden, så han får smag for noget andet.

Anmeld

16. februar 2012

B&J

du skal bare have is i maven det er møg svært men vores dreng spiste først aftensmad da han var 10mdr og det var kun små hapser og ikke mere...

prøv evt ½time før han skal spise lig havre grynen i vand og lad dem bløde op også lav grød ud af det så bliver det meget meget fint for vores dreng ville heller ikke have havre grød før det og han fik også mælk meget sent... nyd det han vil spise og giv grød for resten jo mere glad du er under i spiser jamen jo mere spiser han ved det er svært vores dreng er 2år og han spiser ikke altid som man ønsker stadig kan gøre ondt men ikke noget at gøre ved han er sund og rask og fejler ingen ting.. han er bare ikke så mad glad som andre børn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.