Jumboland imorgen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

379 visninger
5 svar
0 synes godt om
16. februar 2012

An&Jo

En veninde og jeg er blevet enige om at smutte i Jumboland imorgen med ungerne, fordi jeg har en fridag..
Vi snakkede så om, om der måske var andre der ville med, så ville da lige spørge herinde..

Nogen der vil med i Jumboland??

priserne ligger på 80kr pr. barn over 18mdr og 60kr pr. voksen, då åbner fra kl 10 - 19 imorgen fordi det er fredag..

Kom frisk, ungerne elsker at være der, og det er bestemt alle pengene værd, både for børn og voksne, vi kommer der meget, og Johannes Elsker den frihed der er derude og han bare kan rende rundt og lege, og hygge med sin moar..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2012

MelikkazMoar

An&Jo skriver:

En veninde og jeg er blevet enige om at smutte i Jumboland imorgen med ungerne, fordi jeg har en fridag..
Vi snakkede så om, om der måske var andre der ville med, så ville da lige spørge herinde..

Nogen der vil med i Jumboland??

priserne ligger på 80kr pr. barn over 18mdr og 60kr pr. voksen, då åbner fra kl 10 - 19 imorgen fordi det er fredag..

Kom frisk, ungerne elsker at være der, og det er bestemt alle pengene værd, både for børn og voksne, vi kommer der meget, og Johannes Elsker den frihed der er derude og han bare kan rende rundt og lege, og hygge med sin moar..

øv hvor ærgeligt det ligger så langt væk

Anmeld

16. februar 2012

An&Jo

MelikkazMoar skriver:

øv hvor ærgeligt det ligger så langt væk

ja det ligger jo desværre i Aalborg.. :/

Anmeld

16. februar 2012

MelikkazMoar

An&Jo skriver:

ja det ligger jo desværre i Aalborg.. :/

ja det  er desværre alt for langt fra taastrup.. men tror helt sikkert også mine børn ville elske det ..

Anmeld

16. februar 2012

An&Jo

MelikkazMoar skriver:

ja det  er desværre alt for langt fra taastrup.. men tror helt sikkert også mine børn ville elske det ..

mon ikke der findes noget lignende ovre på øen?? det er jeg da ret sikker på

Anmeld

16. februar 2012

MelikkazMoar

An&Jo skriver:

mon ikke der findes noget lignende ovre på øen?? det er jeg da ret sikker på

ja det kunne jeg også godt forestille mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.