erfaring m. ønskebørns bytteservice?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

685 visninger
6 svar
0 synes godt om
16. februar 2012

ano14316

ihh jeg har kvajet mig..

Igår købte jeg en dreamland madras til 999,- kr. I virkeligheden ville jeg have haft en temprakon madras, som der er på hjemme siden, men den havde de ikke hjemme og der ville gå en uge før den kom. Og da lillemanden ellers skal liggei mellem os i sengen og sove, synes jeg det hastede lidt og jeg købte derfor den anden.

Men han kan slet ikke holde varmen på den. Han er en lille frossenpind. Vi har 22 grader i soveværelset så det er ikke fordi der er koldt. og det er jo højere end man anbefaler at sove, men ellers fryser han.

I nat måtte jeg så hente hans duniduo pose m. ulddyne og lægge ham i så han ikke frøs.

Dvs. han har kun ligget på madrassen i et par timer,med lagen på, og jeg har stadig den plastisk den var pakket ind i og bon og det hele og jeg vil gerne bare bytte lige over, den anden madras er 200 kr. billigere.

tror i de vil gå med til det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2012

FruK

Jeg har kun gode erfaringer med Ønskebørn - i modsætning til BabySam.

Christian havde en vinterjakke derfra, hvor lynlåsen gik i stykker, da han havde brugt den i næsten to sæsoner - altså i januar/februar, da den kørte på sin anden vinter. Jeg havde bonnen med - og fik en helt ny jakke.  

Anmeld

16. februar 2012

Kløver

Normalt plejer der ikke at være problemer, men tror ikke de vil tage den retur når den har været i brug, men du kan jo evt prøve at snakke med dem

Anmeld

16. februar 2012

Louise mortil4

put madressen i posen igen og gå ned og sig du har fortrudt købet.

Anmeld

16. februar 2012

ano14316

Louise mortil4 skriver:

put madressen i posen igen og gå ned og sig du har fortrudt købet.

men man kan jo tydeligt se at jeg har åbnet posen.

Anmeld

16. februar 2012

Louise mortil4

oki så går det nok ikke

Anmeld

16. februar 2012

An&Jo

ano14316 skriver:

ihh jeg har kvajet mig..

Igår købte jeg en dreamland madras til 999,- kr. I virkeligheden ville jeg have haft en temprakon madras, som der er på hjemme siden, men den havde de ikke hjemme og der ville gå en uge før den kom. Og da lillemanden ellers skal liggei mellem os i sengen og sove, synes jeg det hastede lidt og jeg købte derfor den anden.

Men han kan slet ikke holde varmen på den. Han er en lille frossenpind. Vi har 22 grader i soveværelset så det er ikke fordi der er koldt. og det er jo højere end man anbefaler at sove, men ellers fryser han.

I nat måtte jeg så hente hans duniduo pose m. ulddyne og lægge ham i så han ikke frøs.

Dvs. han har kun ligget på madrassen i et par timer,med lagen på, og jeg har stadig den plastisk den var pakket ind i og bon og det hele og jeg vil gerne bare bytte lige over, den anden madras er 200 kr. billigere.

tror i de vil gå med til det?

min erfaring med ønskebørn er elendig, og jeg ville ikke sætte mine forhåbninger op om det hvis jeg var dig.. :/

men det kommer jo meget an på hvilken butik det er, og hvordan de ellers er..

Men ønskebørn er bedre til salgsservice end de er til at bytte og yde service på tingene bagefter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.