babymælk eller pulver mme?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.668 visninger
8 svar
0 synes godt om
15. februar 2012

ano14316

Hej

Jeg har simpelthen ikke mælk nok tild et sidste ´måltid inden nat. derfor vil jeg nu give en flaske med mme. men skal jeg vælge pulver eller babymælk.

Prisen betyder ikke så meget, da det kun er 1 flaske om aftenen, og forhåbentlig er det kun en periode.

umiddelbart lokker babymælken lidt fordi det er så nemt. Men er det lige så godt som pulver ernæringsmæssigt.

Hilsen Ronja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2012

Nitz - <3 David

Altså min sp siger at det er ligmeget hvilken mme man bruger.. for kvaliteten er det samme..
Jeg har idag købt 9 "brikker" med færdigblandet mme fra Arla i Brugsen, til kun 39 kr.. (de andre koster 7-9 kr pr. stk..) Så de er en del billigere

Anmeld

15. februar 2012

Sandra09

ano14316 skriver:

Hej

Jeg har simpelthen ikke mælk nok tild et sidste ´måltid inden nat. derfor vil jeg nu give en flaske med mme. men skal jeg vælge pulver eller babymælk.

Prisen betyder ikke så meget, da det kun er 1 flaske om aftenen, og forhåbentlig er det kun en periode.

umiddelbart lokker babymælken lidt fordi det er så nemt. Men er det lige så godt som pulver ernæringsmæssigt.

Hilsen Ronja

ville klart vælge brikker .. det er begrænset hvor meget du bruger af pulver når det kun er en flaske om dagen og det har jo en begrænsning på holdbarheden når det er åben ...

Anmeld

15. februar 2012

ano14316

Nitz - <3 David skriver:

Altså min sp siger at det er ligmeget hvilken mme man bruger.. for kvaliteten er det samme..
Jeg har idag købt 9 "brikker" med færdigblandet mme fra Arla i Brugsen, til kun 39 kr.. (de andre koster 7-9 kr pr. stk..) Så de er en del billigere

Hvad er "de andre" for nogen du mener? altså dem til 7-9 kr. stk.

Var de ti en superbrugs du købte dem til den pris? og det normalt pris eller tilbud?

Mange tak for svar.

Anmeld

15. februar 2012

ano14316

Sandra09 skriver:

ville klart vælge brikker .. det er begrænset hvor meget du bruger af pulver når det kun er en flaske om dagen og det har jo en begrænsning på holdbarheden når det er åben ...

Mange tak..

Det bliver det jeg gør..

Anmeld

15. februar 2012

Sandra09

ano14316 skriver:

Mange tak..

Det bliver det jeg gør..

Anmeld

16. februar 2012

Nitz - <3 David

Hvad er "de andre" for nogen du mener? altså dem til 7-9 kr. stk.

Var de ti en superbrugs du købte dem til den pris? og det normalt pris eller tilbud?

Mange tak for svar.

De andre brikker man kan købe.. Som Semper, Hipp osv

Ja det var i super Brugsen.. Og det er normal pris.. Her i byen står de ikke sammen med mme pulver. Men nede ved siden af kølerne til mejeri produkter..

Anmeld

16. februar 2012

Mettefpigen

Jeg vil også siger brikker, fordi pulver holder i omkring 4 uger efter åbning... Men igen det kommer også and på hvor meget bebyen spiser  Men synes du skal prøve dig frem fordi det er ikk alle brikker som babyen kan tåle.. Her spiser han Nan fordi det er det eneste hans mave kan tåle.... Og ved brikker koster det 87 kr for 12 brikker, og det spiser han på 2 dage, og pulver koster 75 kr og det holder ca 1 uge....

Anmeld

16. februar 2012

Frejsmor

ano14316 skriver:

Hej

Hilsen Ronja

Det er præcis det samme ernæringsmæssigt, så der står det dig frit for og hvis det er ligegyldigt med pengene, så ville jeg nok vælge brikkerne i stedet for pulver..

Men du kan nu altså spare en del på at bruge pulver(og så meget mere besværligt er det nu ikke ) også selvom du ikke får brugt en hel pakke på 4 uger..

Hvis din søn kan spise omkring 200ml mme hver aften, så vil du skulle bruge 1 brik per dag, altså 28 brikker på 4 uger..

Her hjemme bruger vi Allomin og en æske pulver koster omkring 72kr afhængigt af hvor man køber den og 12 brikker koster omkring 86kr mener jeg, så du kommer op på mere end dobbelt pris i forhold til hvis du bruger pulver..

Jeg ved selvfølgelig ikke om der findes noget billigere..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.