Anonym skriver:
Ja min verden er brast fuldstændig sammen.. Jeg har været sammen med min kæreste i over 5 år og igennem de 5 år har vi haft det godt sammen pånær når han har skulle noget.. Jeg lider virkelig af jalousi og der bobler og koger inde i mig når han er afsted til noget.. Jeg ved det er forkert af mig men jeg har hele tiden sagt til mig selv at nu må jeg fandme tage mig sammen, uden held
.. I weekenden var kæresten til julefrokost og det gik okay, jeg ku godt mærke jalousien, men jeg skrev ikke alt muligt lort til ham.. Han ville komme hjem med det sidste tog, men ændrede det så til at tage hjem kl 02.. da jeg vågnede og han ikke var der gik jeg helt kold og jeg blev så arrig.. Han har ikke lavet noget fy bare været sammen med en ven for at han ikke skulle sidde alene..
Igår morges skrev vi sammen, og han sagde han ikke kunne mere.. han ville ikke gerne tænke over om han vil være sammen med mig, hans følelser for mig er blevet meget mindre.. Han tænker endnu.. Jeg har forslået at jeg får hjælp til min jalousi, men han tror ikke på det.. Han er manden i mit liv, og han har givet mig et dejligt barn som er fyldt 2 år..
Ventetiden er ulidelig, jeg tuder hele tiden jeg er virkelig nede.. Det er så svært at tage mig af mit barn, for h*n kan jo godt se at mor er ked af det.. Vi går hjemme her i ferien, og det gør bare det hele meget værre.. Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre af mig selv, jeg kan ikke se nogen mening med mit liv..
Jeg kan ikke overskue at mit barn og jeg skal flytte, vi har ikke en krone til indskud og har læst mig frem til at kommunen ikke vil hjælpe på det punkt hvis man har et lån
.. Jeg har ingen veninder jeg kan snakke med og jeg trænger bare til et kram..
Det er så hårdt at få afvide at man ikke er god nok 
Åhh søde dig STORT KRAM herfra...
Jeg om nogen anden forstår dig, for jeg har lidt SÅ meget af jalousi.. så meget at jeg har spioneret mine kærester - også efter de forlod mig!!
Ja jeg har været rigtig slem!
Men jeg fik nok af det, og i mit nuværende forhold ville jeg det til livs, og vil sige, at jeg er kommet et godt skridt fremad!!
Det kan lade sig gøre - TRO på det.. men det er et MARERIDT, at lide af jalousi, og hvor har jeg ondt af dig!!
Jeg håber, at i finder en fælles løsning, og at han giver dig en chance mere, og så at du får arbejdet med den jalousi - du er velkommen til at skrive til mig hvis du ønsker nogle råd...
Ellers vil jeg anbefale "Maj Wismann", hun har mange gode artikler omkring jalousi, og er for det meste klar på at give et godt råd..
Her er bl.a. en artikel:
http://websexolog.dk/jalousimoenster/har været til et foredrag med hende engang - det vendte så meget i mig!
håber du finder ud af det