Da jeg blev gravid med Lina, var det jo det rene h***** fra om morgen og frem til om eftermiddagen/aften, det var skiftende...
Jeg var rigtig glad for Ben & Jerry's is... Også før jeg blev gravid... 
Når jeg havde mine ædegilder om aften, røg der gerne en bøtte B&J ned i skuffen uden problemer og gerne hver aften... Det var jo sindsygt så meget jeg fik spist af det is... 
Efter Lina kom til verden, rørte jeg slet ikke... Jeg havde på ingen måder trang til isen... Heller ikke når jeg så der var tilbud på dem eller så dem i butikkerne... Trangen meldte sig overhovedet ikke...
Her sidst i Januar starten af Februar måned, blev vi enige om at vi skulle have Take Away fra Bones... 
Sad og lurede desserter på deres bestillings side... Så at de havde B&J is... Spurgte kæresten om han ville have is til sin dessert... "Nææh, jeg vil hellere have chips" Fint...
Jeg bestilte så 2 B&J is til mig selv... For det kunne jo være at jeg fik lyst til den is en dag... 
Samme aften bestemte jeg mig for at synde i min slankekur... Jeg skulle rigtig smovse og nyde isen ligesom i graviditeten med Lina... 
Fik den åbnet og nippede faktisk kun til isen, jeg gad faktisk ikke rigtig spise den... Gad vide om jeg så har fået den dosis jeg skal have for de næste mange år!?!?! 
Nu i aften sidder jeg alene i stuen og hygger med film "Far til fire"... Tænkte, JEG vil da lige finde B&J isen frem og spise lidt af den... Nu står den bare på bordet og kigger, jeg har stadig ikke rørt den undervejs mens jeg har skrevet her og det ville jeg normalt gøre... 
Ja jeg er stor fan af B&J is.... Mon ikke en dag trangen vender tilbage?
Aner virkelig ikke hvad det er der holder mig tilbage til at jeg ikke rigtig gider spise de is...
Når må vidst heller nippe et par mundfulde is...
Jeg må godt synde idag..