anbefal mobilt bredbånd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

435 visninger
5 svar
0 synes godt om
15. februar 2012

Sujan

Ja jeg er flyttet for mig selv i dag. Har intet internet. (Bruger telefonen)ja og så tænkte jeg på at få sådan noget mobit bredbånd til at starte med indtil jeg lige finder helt ud af hvor jeg skal bo og sådan.

Men som enlig skal jeg spare penge, så kan i anbefale noget godt billigt mobilt bredbånd??? har søgt lidt rundt på nettet men synes det er svært at finde ud af. Fandt f.eks noget billigt, men så kostede selve "pinden" 500 kr. Det synes jeg er dyrt...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2012

sne190810

Jeg har Oister, og er SUPER glad for det.

Jeg betalte i tidernes morgen kun 1 krone for oprettelsen, og derefter 159 kr om måneden.

Det virker over alt, og til alle computere med USB-stik. http://www.oister.dk/Mobilt-Bredband/

Anmeld

15. februar 2012

Sujan

sne190810 skriver:

TJeg har Oister, og er SUPER glad for det.

Jeg betalte i tidernes morgen kun 1 krone for oprettelsen, og derefter 159 kr om måneden.

Det virker over alt, og til alle computere med USB-stik. http://www.oister.dk/Mobilt-Bredband/

Tusinde tak..det vil jeg kigge på

Anmeld

15. februar 2012

Dorthe1986

Her har vi også Oister og er også rigtig glade for det. Vi gav også kun 1 kr, og derefter 159 i måneden. Vi har haft det siden vi flyttede ind her i august 2009 og der har kun været en gang, hvor jeg ikke kunne logge på og det skyldtes noget uvejr og en eller anden sendemast

Men pas godt på pinden, for de er dyre hvis man skal have en ny! Vi havde en "ven" på besøg, der blev lidt for fuld og fik knækket pinden () så jeg bestilte en ny - 800 kr! Men det kom han jo selvfølgelig til at betale

Nå, tilbage til dit spørgsmål: Oister kan klart anbefales.

Anmeld

16. februar 2012

Andyboy

Du kan finde de udbydere, der har mobilt bredbånd uden binding. Derved er du ikke bundet i de ellers op til 6 måneder. Har du ikke en USB stick er det dog ikke alle, der giver det med i deres pakker uden binding... Oister er et godt bud!

Anmeld

16. februar 2012

sarahb

Oister og telmore er uden oprettelses gebyr og 2 meget gode udbydere.
Du skal dog være opmærksom på at bor du i beton bygninger er det ikke sikkert signalet når frem.
Som fx. ALLE de beton bygninger ude ved fields m.m.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.