er det bedst at få fortalt det til læge og jordmoder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

756 visninger
7 svar
0 synes godt om
15. februar 2012

Sujan

Ja jeg er flyttet fra manden i dag..

Han har foretaget sig helt uacceptable ting. Er simpelthen så hårdt, men der er intet der kan redde forholdet.

Nå men sagen er at jeg har en måned til termin. Skal jeg fortælle jordmoder og læge at jeg nu er alene.. altså har ikke noget imod at pige det. Men er de "ligeglade" eller er det godt for dem at vide..

Og tillægsspørgsmål.. har været rigtig ked af det og grædt meget de sidste dage. Der har været mange følelser i spil og er selv flyttet i dag, hvor jeg har båret ting frem og tilbage. Nu sidder jeg her med rigtig mange plukveer. Ja nu tænker jeg så. Kan stress og alle de her følelser gøre at man evt. Føder for tidligt???? Håber virkelig hun bliver derinde nogle uger endnu. og skal jeg være nervøs for alle de her plukveer? har ikke rigtig haft pluk veer igennem min graviditet. Er først kommet inden for de sidste uger. Men ikke så slemt som nu.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2012

mkb123

Sujan skriver:

Han har foretaget sig helt uacceptable ting. Er simpelthen så hårdt, men der er intet der kan redde forholdet.

Nå men sagen er at jeg har en måned til termin. Skal jeg fortælle jordmoder og læge at jeg nu er alene.. altså har ikke noget imod at pige det. Men er de "ligeglade" eller er det godt for dem at vide..

Og tillægsspørgsmål.. har været rigtig ked af det og grædt meget de sidste dage. Der har været mange følelser i spil og er selv flyttet i dag, hvor jeg har båret ting frem og tilbage. Nu sidder jeg her med rigtig mange plukveer. Ja nu tænker jeg så. Kan stress og alle de her følelser gøre at man evt. Føder for tidligt???? Håber virkelig hun bliver derinde nogle uger endnu. og skal jeg være nervøs for alle de her plukveer? har ikke rigtig haft pluk veer igennem min graviditet. Er først kommet inden for de sidste uger. Men ikke så slemt som nu.

Først og fremmest kæmpe 

Jeg vil mene, at du skal sige det til dem. Så vidt jeg husker, så informerer man i hvert fald lægen om status ved en af de første samtaler. Ved dog ikke om det er væsentligt at informerer dem om ændringer - tror det dog.

Håber baby bliver derinde lidt endnu! 

Anmeld

15. februar 2012

Sujan

mkb123 skriver:

Først og fremmest kæmpe 

Jeg vil mene, at du skal sige det til dem. Så vidt jeg husker, så informerer man i hvert fald lægen om status ved en af de første samtaler. Ved dog ikke om det er væsentligt at informerer dem om ændringer - tror det dog.

Håber baby bliver derinde lidt endnu! 

Ja er vel bare og sige det. Det skader vel ikke

Anmeld

15. februar 2012

Zeus

Sujan skriver:

Man siger jo, at man ikke må løfte tunge ting, så jeg tror ikke du skal løfte mere

Og så tror jeg du skal slappe så meget af, som overhovedet muligt.. Mange plukveer er tegn fra kroppen om, at man skal stresse lidt ned. Og det er lettere sagt end gjort, det ved jeg godt, men prøv 

Anmeld

15. februar 2012

EKBJ

Sujan skriver:

Lige et  til dig!! 

Hvis jeg var dig ville jeg informere dem om ændringerne i dit liv. I hvert fald din læge. Men nu ogå JMéren. 

Anmeld

16. februar 2012

Pige2009

Mit råd er også at sige det til læge og jordemoder, for de kan støtte dig mentalt

Anmeld

16. februar 2012

NNL

Jeg ville også sige det, hvis jeg var dig... Det skader i hvert fald ikke at de ved det, og det må være rarere for dig at de ved besked end at de spørger lige pludselig.

Mht plukveerne, så sørg for at slappe af i kroppen de næste par dage. De praktiske ting kan vente! Hellere at der roder lidt end at din baby pludselig vil ud for tidligt...

Ønsker dig alt held og lykke!

Anmeld

16. februar 2012

Ma-lu

- og så ville jeg sige det.! <3

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.