Hvad laver I

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

590 visninger
11 svar
0 synes godt om
15. februar 2012

maryjane

... Når I rigtigt skal slappe af? Nogle hobbyer eller andet... Hvad gør I for at koble af..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2012

Muffin_girl

maryjane skriver:

... Når I rigtigt skal slappe af? Nogle hobbyer eller andet... Hvad gør I for at koble af..

Smider mig på sofaen, ser julekalender (skør ja ), går i bad, forkæler mig selv  med neglelak, øjenbryns plukning osv, ser serier i tv, shopper (er bar en dyr hobby), læser i blade ...  

Anmeld

15. februar 2012

lycly

Læser Enten er det mode/boligblade eller en god bog

Anmeld

15. februar 2012

Kris89

ELSKER at gå en lang tur med hunden... helst i skoven, hvor vi ofte er heldige at se både rådyr, dådyr og sågar krondyr...

vil helst manden er med også, men en laang gåtur i naturen er ultimativ afkoblingstid for mig

Anmeld

15. februar 2012

MorTil4<3

maryjane skriver:

her der brodere jeg når knægten sover

elsker at side og fordybe mig i mine egne tanker med det

Anmeld

15. februar 2012

henh01

Når jeg virkelig skal koble af så ser jeg ligegyldigt tv, ligger og slapper med dynen på sofaen. (I denne årstid er det bare super skønt at ligge i solens stråle og blive gennemvarm - altså indenfor selvfølgelig)

Ellers kan jeg finde på at træne, løbe eller gå en tur.

Anmeld

15. februar 2012

Kloster

Motion... Jeg dyrker motion 3-5 gange om ugen. Ikke altid i flere timer, men bare det, jeg kommer afsted. Det giver mig SÅ meget og jeg har en fantastisk følelse med mig selv. Jeg har nogle delmål og et mål at løbe efter og jeg har en drøm af en figur at gå efter og det er helt realistisk for mig.

Jeg prøver at tabe mig nogle kg, så kosten fylder også en del, men ikke set som noget negativt. Jeg synes kost, motion, velvære, helse, skønhed, pleje osv er voldsomt interessant.

Jeg har før læst bøger, men de keder mig lige nu. Jeg har også holdt pause med motion, men jeg har det så træls, når der går for lang tid hvor jeg ikke dyrker motion.

Anmeld

15. februar 2012

Malthes mor

Løber mig en tur eller styrketræning:-) Med det får jeg renset hovedet max.

Anmeld

15. februar 2012

Stumpen

Læser, ser serier eller laver skrapbooking...

Anmeld

15. februar 2012

M&M's Mor

Hopper på ryggen af min lille hest og så ud i naturen i et par timer og ellers at smide mig i badekarret og koble helt af når pigerne er kommet i seng...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.