Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
vitapigen skriver: Ej hvor fedt Må vi ikke se det færdige resultat når du bliver færdig?
Ej hvor fedt Må vi ikke se det færdige resultat når du bliver færdig?
Ja sevføgelig må I det..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Maja_4000 skriver: Skal du ikke have noget med fra hendes liv ? Billeder af hende som barn .. Hendes børn , mand , dyr eller hvad hun nu har
Skal du ikke have noget med fra hendes liv ? Billeder af hende som barn .. Hendes børn , mand , dyr eller hvad hun nu har
Jo jeg skal op og kigge min mors albummer igennem på søndag
(Soap var den første Amerikanske serie vi kunne følge med i)
og så Dollars:
og lidt lampesmag:
aarhusmor skriver: (Soap var den første Amerikanske serie vi kunne følge med i) og så Dollars: og lidt lampesmag:
Tak
LunaLykke skriver: Hvad med Michael Jackson og Whitney Houston ?
Hvad med Michael Jackson og Whitney Houston ?
Dem tror jeg lige at jeg hopper over ellers sødt af dig at nævne dem
For mange mennesker, inkl. mig selv, en meget stor og betyningsfuld mand, som vi mistede 5. okt. 2011.
- og hvis ikke ham, så billede af (nogle af) de ting han har lavet måske?
Stumpen skriver: Dem tror jeg lige at jeg hopper over ellers sødt af dig at nævne dem
LunaLykke skriver: Nå okay, så bare at du havde Madonna med, og synes personligt at de to er/var større og dygtigere Men selvtak, synes det er en sjov tråd
Nå okay, så bare at du havde Madonna med, og synes personligt at de to er/var større og dygtigere Men selvtak, synes det er en sjov tråd
Jeg går jo også lidt efter hvem hun har kunnet lide
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128