Så blev skridtet taget

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

485 visninger
2 svar
0 synes godt om
15. februar 2012

An&Jo

Johannes skal til ørelæge..

Nu skal han have tjekket om der er noget ved ørerne der kan gøre at han ikke er med sprogligt i forhold til andre børn.. det har været svært for mig at indrømme at det var nødvendigt, men jeg kan jo godt selv se det, jeg har bare ikke ville indrømme det overfor mig selv, og det er desværre gået udover sønnike..

Men nu skal han tjekkes, og vi har en tid kl 9:00 den 15 marts..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2012

norenberg

An&Jo skriver:

Johannes skal til ørelæge..

Nu skal han have tjekket om der er noget ved ørerne der kan gøre at han ikke er med sprogligt i forhold til andre børn.. det har været svært for mig at indrømme at det var nødvendigt, men jeg kan jo godt selv se det, jeg har bare ikke ville indrømme det overfor mig selv, og det er desværre gået udover sønnike..

Men nu skal han tjekkes, og vi har en tid kl 9:00 den 15 marts..

Ja nu er vi også langt om længe blevet sendt videre med sebastian med hensyn til hans manglende sprog de ville dog ikke tjekke hans øre han skulle på børne amb i aalborg, håber de så kan finde grunden til at han ikke snakker

Anmeld

16. februar 2012

An&Jo

norenberg skriver:

Ja nu er vi også langt om længe blevet sendt videre med sebastian med hensyn til hans manglende sprog de ville dog ikke tjekke hans øre han skulle på børne amb i aalborg, håber de så kan finde grunden til at han ikke snakker

jeg har bare på opfordring fra vagtlæger og egen læge fået tid ved en almindelig ørelæge..

Men det er jo også fordi han i forvejen er ørebarn, så det kan jo sagtens være grunden til det manglende sprog herhjemme..

Håber de finder ud af hvorfor Sebastian ikke snakker..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.