Su som sammenlever?????? Hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

856 visninger
10 svar
0 synes godt om
15. februar 2012

Anonym trådstarter

Hej alle sammen

Er der nogen som kan hjælpe med hvad man får udbetalt ca på su når jeg er forsøger, bor sammen med min kæreste som dog ikke er far til barnet. (han har fultidsjob) jeg vil have su lån oven i..

Hvad vil jeg få UDBETALt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2012

S.Maria

Du får almindelig su og så su lån oven i. Når i bor sammen har det ikk noget at sige at han ikke er far til barnet.

Anmeld

15. februar 2012

Frejsmor

Anonym skriver:

Hej alle sammen

Er der nogen som kan hjælpe med hvad man får udbetalt ca på su når jeg er forsøger, bor sammen med min kæreste som dog ikke er far til barnet. (han har fultidsjob) jeg vil have su lån oven i..

Hvad vil jeg få UDBETALt

Det kommer jo an på lidt af hvert..

Om det er ungdomsuddannelse eller videregående om du vil have det almindelige SU-lån plus det supplerende SU-lån og selvfølgelig kommer det an på din træk procent og dit fradrag..

Men et godt bud vil være(under forudsætning af at du studerer på en videregående uddannelse og gerne vil have begge typer SU-lån):

SU udbetalt(det du normalt får udbetalt): i omregnen af 5000(afhængig af træk procent og fradrag)

Alm. SU-lån: 2897

Supp. SU-lån: 1450

I alt udbetalt: i omegnen af 9347

Anmeld

15. februar 2012

Plysbjørnen

Anonym skriver:

Hej alle sammen

Hvad vil jeg få UDBETALt

hvis du også søger forsøger su lån så ca 9500 det får jeg

Anmeld

15. februar 2012

Maja88

ja de andre har jo fint svaret

Anmeld

15. februar 2012

lucas<3

jeg får 5080 kr efter skat. jeg vel ikke ha en lån,.. jeg får ikke forsøger tillæg, men jeg har barn,.,.

Anmeld

16. februar 2012

Anonym trådstarter

Tusind tak for hjælpen alle sammen. Vi sidder og regner lidt på om vi overhovedet har råd til og bo sammen så det var en stor hjælp :-)

Anmeld

16. februar 2012

^^ Mor til 2 + januar baby på vej^^

Frejsmor skriver:

Det kommer jo an på lidt af hvert..

Om det er ungdomsuddannelse eller videregående om du vil have det almindelige SU-lån plus det supplerende SU-lån og selvfølgelig kommer det an på din træk procent og dit fradrag..

Men et godt bud vil være(under forudsætning af at du studerer på en videregående uddannelse og gerne vil have begge typer SU-lån):

SU udbetalt(det du normalt får udbetalt): i omregnen af 5000(afhængig af træk procent og fradrag)

Alm. SU-lån: 2897

Supp. SU-lån: 1450

I alt udbetalt: i omegnen af 9347

Må jeg lige spørge er det beløb som udbetalt ca eller ca før skat ?

Anmeld

16. februar 2012

Frejsmor

^^ MOR TIL 2 ^^ skriver:

Må jeg lige spørge er det beløb som udbetalt ca eller ca før skat ?

Det er ca. udbetalt..

Anmeld

16. februar 2012

^^ Mor til 2 + januar baby på vej^^

Frejsmor skriver:

Det er ca. udbetalt..

Oki mange tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.