Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Zafir skriver: Det kan have noget at gøre med at din smørcreme var helt kold og hård, da du satte fondanten på? Men det plejer nu heller ikke at være sådan, at det sidder fast i sådan en blød masse...
Det kan have noget at gøre med at din smørcreme var helt kold og hård, da du satte fondanten på? Men det plejer nu heller ikke at være sådan, at det sidder fast i sådan en blød masse...
trunte89 skriver: Ja det var den self. Den havde stået i køleskabet nogle timer efter jeg havde smurt den op. Synes bare sidst jeg lavede en, at der sad det ok sammen. Og gjorde det egetnligt også da jeg lade fondanten på, men ikke senere og idag.
Ja det var den self. Den havde stået i køleskabet nogle timer efter jeg havde smurt den op. Synes bare sidst jeg lavede en, at der sad det ok sammen. Og gjorde det egetnligt også da jeg lade fondanten på, men ikke senere og idag.
Zafir skriver: Det har helt sikkert været derfor.
Det har helt sikkert været derfor.
trunte89 skriver: Ok, men skal fondanten så på med det samme smørcremen er kommet på?
Ok, men skal fondanten så på med det samme smørcremen er kommet på?
Zafir skriver: Altså en god idé, er at smøre den op en gang. Lade den køle, så det holder på sagerne.Derefter så smøre et tyndt lag på og på med fondanten
Altså en god idé, er at smøre den op en gang. Lade den køle, så det holder på sagerne.Derefter så smøre et tyndt lag på og på med fondanten
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128