30 års fødselsdag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

447 visninger
7 svar
0 synes godt om
15. februar 2012

Anonym trådstarter

Hej

Har brug for et par råd.

Sagen er den at jeg blir 30 til oktober. Og i den forbindelse vil jeg gerne holde fødselsdag men vil så holde den til sommer hvor det stadig er varmt i vejret.

Nå men sagen er den at jeg og min kæreste sammen har 5 børn og de skal naturligvis deltage men min bror har en datter og to hold venner har også børn det vil sige 7 børn ekstra udover mine egne.

Så kommer spørgsmålet kan man godt tillade sig at inviterer uden børn på trods af at vores egne vil være til stede eller er det dybt forkert???

Giv jeres mening til kende tøser.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2012

EKBJ

Anonym skriver:

Hej

Har brug for et par råd.

Sagen er den at jeg blir 30 til oktober. Og i den forbindelse vil jeg gerne holde fødselsdag men vil så holde den til sommer hvor det stadig er varmt i vejret.

Nå men sagen er den at jeg og min kæreste sammen har 5 børn og de skal naturligvis deltage men min bror har en datter og to hold venner har også børn det vil sige 7 børn ekstra udover mine egne.

Så kommer spørgsmålet kan man godt tillade sig at inviterer uden børn på trods af at vores egne vil være til stede eller er det dybt forkert???

Hvis man siger ingen børn, synes jeg heller ikke ens egne skal være tilstede synes det vil virkelig forkert at man siger ingen børn og så render ens egne børn rundt. 

Anmeld

15. februar 2012

Muffin_girl

Anonym skriver:

Hej

Har brug for et par råd.

Altså jeg ville personligt syntes det var ret mystisk. Og tænke sådan er det uden børn er det HELT uden... Eller med så er det MED  

Anmeld

15. februar 2012

norenberg

jeg syntes at dine børn og din brors børn godt kan deltage andres børn behøver ikke blive inviteret jeg holdte stor surprice 30 års fødselsdags fest for min mand i okt sidste år og der var det kun vores børn og vores søskendes børn der deltog....og vi hørte ingen sure mine over det fra de andre som havde børn....nogle så det faktisk som et lille frirum hvor de kunne komme lidt ud, uden børn....

Anmeld

15. februar 2012

Ditte-3

syntes godt du kan sige ingen børn, det er din fest og dine børn du bestemer selv vem der skal med men ville nok syntes det var underlig vis du sage at nogle a gesterne måtte og nogle måtte ikke men så længe det kun dine er det sku helt fær.

Anmeld

15. februar 2012

Troldemommi

Jeg syntes det er enten eller :-)

Anmeld

15. februar 2012

twinboys

Anonym skriver:

Hej

Har brug for et par råd.

selvfølgelig kan du det, det er din fødselsdag

Anmeld

15. februar 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Monica P skriver:

Jeg syntes det er enten eller :-)

tilslutter mig her

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.