Kender i det..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

359 visninger
7 svar
0 synes godt om
15. februar 2012

Zeus

Ungerne er hos hver deres farmor, Cajsa til imorgen og Isabella til på fredag.. Kæresten blev syg sent i aftes, og har faktisk ikke set ham siden pigerne blev hentet, mens jeg har gjort hovedrent i stuen.. Selv kattene ligger og snorksover, og de plejer da ellers at fise rundt som havde de ild i måsen..

Så nu sidder jeg bare her, og har lyst til at tage på restaurent og drikke en øl eller 4, og der er bare ingen at hygge med

En veninde har ikke ferie, så hun skal på arbejde i morgen, og en anden har lige slået op med sin kæreste, så hun er heller ikke super duper frisk..

Ved ikke hvornår vi får børnefri igen, så nu gider jeg bare ikke mere, er tæt på at give op og bare gå i seng et par timer for tidligt, hvis det da ikke lige var fordi, at min kæreste lugtede af sygdom.... 

Og ja, jeg er ret fikseret på mine egne "problemer" i dag, og ja det er onsdag - men jeg FERIE og BØRNEFRI

Suk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2012

B&J

ej øv øv øv øv øv hvor er det surt  sender dig lige en krammer ....

har prøvet engang hvor vores dreng skulle passes af bedste ja hvad sker der vi bliver begge 2 møg hammer syge i en weekend vi skulle være alene øv øv øv

Anmeld

15. februar 2012

Nettemor

Kan da være at hende der lige har slået op med kæresten har brug for at komme ud og tøse hygge lidt Har du spørgt hende?

Anmeld

15. februar 2012

Zeus

nettemor skriver:

Kan da være at hende der lige har slået op med kæresten har brug for at komme ud og tøse hygge lidt Har du spørgt hende?

Ja, hun havde bare brug for en hjemmedag

Anmeld

15. februar 2012

Zeus

B&J skriver:

ej øv øv øv øv øv hvor er det surt  sender dig lige en krammer ....

har prøvet engang hvor vores dreng skulle passes af bedste ja hvad sker der vi bliver begge 2 møg hammer syge i en weekend vi skulle være alene øv øv øv

Tak for krammerne

Og ja, det er bare så p*sse typisk altså!

Anmeld

15. februar 2012

Nettemor

Zeus skriver:

Ja, hun havde bare brug for en hjemmedag

øv

Men ja det er bare typisk ..

Godt du har baby

Anmeld

15. februar 2012

B&J

Zeus skriver:

Tak for krammerne

Og ja, det er bare så p*sse typisk altså!

jaaaa øv

Anmeld

15. februar 2012

Zeus

nettemor skriver:

øv

Men ja det er bare typisk ..

Godt du har baby

Ja!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.