Hvor meget sover....Gulsot

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

533 visninger
4 svar
0 synes godt om
15. februar 2012

Mussen2

Synes dælme bettebror sover meget og er så obs på gulsot som han har en snært af ( han er blevet set på i dag). Jeg holdercselv øje men synes det er svært at se..... Han spiser velvilligt og var vågen en del i nat men sov det mete af dagen i går og i dag med... Hvorvmeget sover jeres på 4-5 dage 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2012

2babygirls

Mussen2 skriver:

Synes dælme bettebror sover meget og er så obs på gulsot som han har en snært af ( han er blevet set på i dag). Jeg holdercselv øje men synes det er svært at se..... Han spiser velvilligt og var vågen en del i nat men sov det mete af dagen i går og i dag med... Hvorvmeget sover jeres på 4-5 dage 

Madeleine var også gylden, og sov meget, men hun spiste hver 3-4 time, og så sov hun igennem fra start af...

Mon ikke snart farven falmer... Kan dog ikke huske hvornår hun var normal i huden

Anmeld

15. februar 2012

Mussen2

Tina&Martin skriver:

Madeleine var også gylden, og sov meget, men hun spiste hver 3-4 time, og så sov hun igennem fra start af...

Mon ikke snart farven falmer... Kan dog ikke huske hvornår hun var normal i huden

Hold da op, ja, så kan man jo ikke klage tak for det.

Anmeld

15. februar 2012

Clisolka

Mussen2 skriver:

Isabella var også gul da vi fik hende med hjem. Hun fik mad hver 3. time  Kan det måske passe at den gule farve var væk efter 1 uge-14 dage? Uh det er et stykke tid siden, så jeg kan ikke huske det 

Anmeld

15. februar 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Her var thea gylden i flere mdr uden at det havde nogen betydning. Vi fik hende også tjekket og fik at vide at så længe hun spiste og tissede godt, sku vi ik være nervøse. Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.