Forældre - Man kan sagtens leve uden dem, ikke med dem !!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

342 visninger
6 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
15. februar 2012

Anonym trådstarter

Ja sådan har jeg det !! Jeg er så skide træt at mine forældre, de gør ikke andet end at brokke sig.. De er skilt og bor hver for sig, men skaber stadig ravage i mit liv på alle tænkelige måder... Jeg har ikke haft kontakt til min far i 4 måneder pga en MASSSE ting... Men nu bliver der rippet op igen i sagerne idag.. Og jeg lider nu IGEN af mavepine, hvilket var pist væk... Historien bag er LANG ! Men jeg havde bare behov for at komme af med frustration ...

Hilsen hende der håber hun en dag kan sige: forældre - man kan ikke leve uden dem, men heller ikke sammen med dem.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2012

Mor til Majbørn

ååårh øvvv.....

Anmeld

15. februar 2012

Anonym trådstarter

Frøken Førstegangsmor :D skriver:

ååårh øvvv.....

Ja det er bare herre øv... Det er skide træls... Jeg syntes at man som forælder har et ansvar - uanset om ens barn er 5 år eller 22 år... Ansvaret ændrer sig bare.. Og man er vel ikke ude på at såre sine børn! 

Hov nu blev det et lidt underligt svar 

Anmeld

15. februar 2012

Mor til Majbørn

Anonym skriver:

Ja det er bare herre øv... Det er skide træls... Jeg syntes at man som forælder har et ansvar - uanset om ens barn er 5 år eller 22 år... Ansvaret ændrer sig bare.. Og man er vel ikke ude på at såre sine børn! 

Hov nu blev det et lidt underligt svar 

ejjjj der har jeg lidt en anden opfattelse - synes faktisk ikke helt forældrene har det samme ansvar overfor en 5 årig som en 22 årig. Men okay - et vist ansvar er der selvfølgelig altid

Anmeld

15. februar 2012

Mor til Majbørn

hahahah a- hov - jeg mente det samme som dig

Anmeld

15. februar 2012

Anonym trådstarter

Frøken Førstegangsmor :D skriver:

ejjjj der har jeg lidt en anden opfattelse - synes faktisk ikke helt forældrene har det samme ansvar overfor en 5 årig som en 22 årig. Men okay - et vist ansvar er der selvfølgelig altid

Netop derfor jeg skrev ansvaret ændrer sig, fra at være 100 % .. Til måske 20%-40% ...  

Anmeld

15. februar 2012

Mor til Majbørn

Anonym skriver:

Netop derfor jeg skrev ansvaret ændrer sig, fra at være 100 % .. Til måske 20%-40% ...  

ja jeg havde også bare læst forkert

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.