Emmaljunga klapvogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
2.357 visninger
10 svar
0 synes godt om
15. februar 2012

lisesp83

Jeg sælger min smarte emmaljunga klapvogn.

Den er 1 1/2 år gammel, og fejler intet, udover at der i den ene side i stoffet, er kommet en flænge. (billede vedhæftet). Dette dækkes dog af køreposen, og ellers kan man selv fikse det, hvis man vil.

Der er indbygget insektnet, regnslag medfølger.

Giv et bud.

(nyprisen var 5.300 kr inkl køreposen). Kvittering haves, og der er stadig nogle mdr's garanti.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2012

lisesp83

14. marts 2012

Mamalou

Hvis den dog bare havde været en anden farve end rød. Den er helt sikkert super fed, men har en dreng

Anmeld

15. marts 2012

Lou87

lisesp83 skriver:

Jeg sælger min smarte emmaljunga klapvogn.

Den er 1 1/2 år gammel, og fejler intet, udover at der i den ene side i stoffet, er kommet en flænge. (billede vedhæftet). Dette dækkes dog af køreposen, og ellers kan man selv fikse det, hvis man vil.

Der er indbygget insektnet, regnslag medfølger.

Giv et bud.

(nyprisen var 5.300 kr inkl køreposen). Kvittering haves, og der er stadig nogle mdr's garanti.

Hvorfor sælger du ? og hva model er det ?Har du pris ide ?

Anmeld

16. marts 2012

lisesp83

Lou87 skriver:

Hvorfor sælger du ? og hva model er det ?Har du pris ide ?

Hey

Jeg sælger fordi jeg har 2 klapvogne. Og vi bruger meget sjældent klapvogn, så når vi endelig gør, så bruger vi den billige vi har. Derfor syns jeg det er ren luksus, at have denne stående.

Hvis man er interesseret, kan man byde. Jeg har ikke lige pt, sat mig en pris i hovedet.

På kvitteringen står der: NitroCity Silver Check - Camo Pink.

Anmeld

16. marts 2012

lisesp83

Mamalou skriver:

Hvis den dog bare havde været en anden farve end rød. Den er helt sikkert super fed, men har en dreng

Ja den er rigtig rigtig fin, og rar at køre med.

Anmeld

17. marts 2012

Lou87

lisesp83 skriver:

Hey

Jeg sælger fordi jeg har 2 klapvogne. Og vi bruger meget sjældent klapvogn, så når vi endelig gør, så bruger vi den billige vi har. Derfor syns jeg det er ren luksus, at have denne stående.

Hvis man er interesseret, kan man byde. Jeg har ikke lige pt, sat mig en pris i hovedet.

På kvitteringen står der: NitroCity Silver Check - Camo Pink.

Oki er den pink? Den ser rød ud. Ved ik hva jeg ska byde - grundet skaden også.. Så var mere om di forventede halv pris eller hvrordan landet lÅ

Anmeld

18. marts 2012

lisesp83

Lou87 skriver:

Oki er den pink? Den ser rød ud. Ved ik hva jeg ska byde - grundet skaden også.. Så var mere om di forventede halv pris eller hvrordan landet lÅ

Den er pink

Jeg har selvfølgelig taget skaden med i betragtning. Men jeg har ingen pris sat i hovedet.

Byd endelig, jeg er til at handle med.

Anmeld

18. marts 2012

Lou87

lisesp83 skriver:

Den er pink

Jeg har selvfølgelig taget skaden med i betragtning. Men jeg har ingen pris sat i hovedet.

Byd endelig, jeg er til at handle med.

Tror bare vi er langt fra hinanden så var mere for ikk og give et fornærmende bud - men leder efter noget til max 1000-1500 kr. Og tænkte din mindstepris ku ha hjulpet mig lidt

Anmeld

18. marts 2012

lisesp83

Lou87 skriver:

Tror bare vi er langt fra hinanden så var mere for ikk og give et fornærmende bud - men leder efter noget til max 1000-1500 kr. Og tænkte din mindstepris ku ha hjulpet mig lidt

Du fornærmer ingen

Jeg vil sælge den til dig, for 1600 kr

Du får kvittering, og alt tilbehør med selvf

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.