Kreativ til dåben

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.138 visninger
14 svar
0 synes godt om
15. februar 2012

Anonym trådstarter

Hej tøsser

Jeg skal til at holde min søns dåb men desværre har vi ikke så mange penge at gøre med.
Derfor vil jeg begå mig ud i at være kreativ og lave bordpynten selv. Men er helt blank Så håber i vil hjælpe mig med nole gode ideer

Kom frisk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2012

livhemdrup

Anonym skriver:

Hej tøsser

Jeg skal til at holde min søns dåb men desværre har vi ikke så mange penge at gøre med.
Derfor vil jeg begå mig ud i at være kreativ og lave bordpynten selv. Men er helt blank Så håber i vil hjælpe mig med nole gode ideer

Kom frisk

der var en herinde der havde taget en ble og rullet den og så båndet med noget bånd og skrevet navn på som bord kort så helt vildt sødt ud. Og det koster ikke alverden hvis du blot køber de billige bleer i eksempelvis lidl de koster en 50 for en helt pakke og så noget bredt bånd af en art.

Anmeld

15. februar 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Man kan købe hullemaskiner der laver huller som bamser mv. Køb noget farvet papir og lav en masse huller og så det du normalt ville smide ud kan du bruge som bordpynt. Det ser rigtig fint ud.

Anmeld

15. februar 2012

roenlund

Jeg lavede selv pynt til Liams navngivning, "bukserne" er de samme jeg brugte til indbydelser.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

15. februar 2012

Anonym trådstarter

livhemdrup skriver:

der var en herinde der havde taget en ble og rullet den og så båndet med noget bånd og skrevet navn på som bord kort så helt vildt sødt ud. Og det koster ikke alverden hvis du blot køber de billige bleer i eksempelvis lidl de koster en 50 for en helt pakke og så noget bredt bånd af en art.

Tak ska du have
Men vi har ikke tænkt os at lave bordkort men måske mannkunne lave nole stk og lægge dem rundt på bordene

Anmeld

15. februar 2012

Anonym trådstarter

MoarHvidovre skriver:

Man kan købe hullemaskiner der laver huller som bamser mv. Køb noget farvet papir og lav en masse huller og så det du normalt ville smide ud kan du bruge som bordpynt. Det ser rigtig fint ud.

Nej hvor smart hvor kan mankæne dem henne ved du det??

Anmeld

15. februar 2012

livhemdrup

Anonym skriver:

Tak ska du have
Men vi har ikke tænkt os at lave bordkort men måske mannkunne lave nole stk og lægge dem rundt på bordene

ja og så bruge samme bånd omkring lysene på bordet hvis der skal være det. og ellers så byder naturen pt på mange skønne ting så saml nogen forskellige grene klip dem mindre og så bind bånd på dem også og læg dem rundt omkring på bordet.

Anmeld

15. februar 2012

Anonym trådstarter

roenlund skriver:

Jeg lavede selv pynt til Liams navngivning, "bukserne" er de samme jeg brugte til indbydelser.

Har du evt en skabelon som du tegnede efter da du lavede bukserne?? Vildt smart.. Og ved du hvor det er billigst St købe pap??

Anmeld

15. februar 2012

roenlund

Anonym skriver:

Har du evt en skabelon som du tegnede efter da du lavede bukserne?? Vildt smart.. Og ved du hvor det er billigst St købe pap??

Den skabelon jeg har ligger ikke på computeren og jeg har ingen skanner så kan ikke rigtig hjælpe, men tror jeg fandt den herinde et eller andet sted for en to år siden så du kan evt lede under dåb og se om den dukker op...

Anmeld

15. februar 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Anonym skriver:

Nej hvor smart hvor kan mankæne dem henne ved du det??

Det er min svigerinde som lavede det til deres barnedåb. Jeg kan spørge hende, hvor hun har købt den.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.