Giv mig en stemme, please (:

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. februar 2012

Mor Christa

celkt skriver:

må jeg spørge om noget, - bare sådan flabet?? :-)

Hvis billede nummer to har meningen, at det skal ses på ryggen af t-shirten, er der så ikke noget galt med hale og fod??

uhm.. Citerede du ikke den forkerte?
Hmm.. Hvad jeg kan se , så ser det da meget rigtigt ud :/ ? eller ? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2012

Mor Christa

Lullaby skriver:

Yes det så jeg også

ej, seriøst.. Jeg kan sleet ikke se det.. Hvad er det der er galt med den?

Anmeld

15. februar 2012

Karina84

Den tager et skridt fremad eller sparker eller hvad det er den gør, men på bagsiden er foden den samme, altså som om den sparker bagud 

Hvis det gav mening 

Anmeld

15. februar 2012

Mor Christa

Karina84 skriver:

Den tager et skridt fremad eller sparker eller hvad det er den gør, men på bagsiden er foden den samme, altså som om den sparker bagud 

Hvis det gav mening 

ahh.. Det er nu meningen.. Ser det helt latterligt ud?
PÅ forsiden af tshirten er det meningen den skal gå frem mod den der ser på den.. På bagsiden er det meningen at den skal gå væk fra den der kigger.. Agtigt.. Så det er ikke fordi det skal være det samme billede på begge.. Bum bum.. Gav det mening?  

Anmeld

15. februar 2012

Lullaby

MissChrista skriver:

ej, seriøst.. Jeg kan sleet ikke se det.. Hvad er det der er galt med den?

Halen er foran på bagsiden og det ene ben er bagud hvorimod foran på blusen er foran

Anmeld

15. februar 2012

celkt

MissChrista skriver:

PÅ forsiden af tshirten er det meningen den skal gå frem mod den der ser på den.. På bagsiden er det meningen at den skal gå væk fra den der kigger.. Agtigt.. Så det er ikke fordi det skal være det samme billede på begge.. Bum bum.. Gav det mening?  

Ohh... okay, når bare du har en mening med det, - selvom de virker lidt ulogisk...

Men den ER sød....

Anmeld

15. februar 2012

Mor Christa

celkt skriver:

Ohh... okay, når bare du har en mening med det, - selvom de virker lidt ulogisk...

Men den ER sød....

Åh nej, nu bliver jeg helt i tvivl om det ser helt dumt ud?! Piiv.. Skal jeg lave den om ?
Mange tak. 

Anmeld

15. februar 2012

Karina84

MissChrista skriver:

Altså jeg lagde ikke lige mærke til det i farten, det var først da jeg lige kiggede en ekstra gang. Men ja det gav mening, og det ligner det i hvert fald også forfra, synes den er rigtig sød 

Anmeld

15. februar 2012

Mor Christa

Karina84 skriver:

Altså jeg lagde ikke lige mærke til det i farten, det var først da jeg lige kiggede en ekstra gang. Men ja det gav mening, og det ligner det i hvert fald også forfra, synes den er rigtig sød 

tusinde tak !!!

Anmeld

15. februar 2012

marhemor

Den er super cute :-)

Det er hermed gjort - og pøj pøj i konkurrencen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.