SÅ piger ! Nu blev det endelig min tur til at få vores lille vidunder i armene ! Jeg fik hindeløsning lørdag den 11/2 kl. 15 og kl. 17 fik jeg de første spæde veer. Vi tog hjem fra fg. efter hindeløsningen og slappede godt og grundigt af, hvis vi nu skulle få brug for energien Jeg var 3 cm åben og ingen livmoderhals da jeg fik hindeløsningen
Veerne tog stille og roligt til, og det blev sværre at holde dem ud. så kl. 2 om natten søndag kørte vi igen mod FG. Jeg blev tjekket da vi kom ind kl. 3 og jeg var 5 cm. åben ! Derfra gik der meget hurtigt, jeg åbnede mig til fulde 10 cm fra kl. 3 til kl. halv 7 om morgenen. fik kun akupunktur og varme som smertelindring, og indtil da var det bare en drømmefødsel !! 
MEN så viste det sig, da jeg ingen presseveer fik, at lillemanden stod skævt i mit bækken og derfor ikke rigtig bevægede sig mod udgangen, sp fra kl. 7 om morgenen til kl. 11 om formiddagen, lå jeg med alm. veer, fuldt udvidet, og kæmpede med at få lillemanden til at dreje sig så han kunne komme længere ned i bækkenet. Kl. 11. fik jeg vee drop for at få gang i presseveerne, da han langt om længe havde fået sig mævet ned til udgangen, jeg fik en epi. kl. 12 selvom de normalt ikke giver epi til folk som er fuldt udvidet fordi man så har midre effekt af den, JO TAK DET TØR SIGES ! 
jeg pressede i 3 kvarter og til sidst var jeg nærmest bevistløs imellem veerne, og lillemandens hjertelyd dykkede. Så det blev besluttet at han skulle ud ved AKS. Jeg blev kørt ned, og fik mere bedøvelse i epien, men det fungerede ikke ordentligt, og de lovede jeg ikke kunne mærke noget, selvom jeg sagde at det kunne jeg altså, så det var lige på og hårdt med aks, hvor jeg kunne mærke nærmest alt der blev gjort ! SÅ ubehageligt ! Men ud kom han 
Jeg mistede meget blod og var total færdig. Gudskelov for min fantastiske kæreste, som bare støttede mig og var der for mig og for lillemanden da jeg ikke kunne ! 
I for lige et par billeder også 
Billede 1: tro det eller ej, men her er jeg faktisk 10 cm åben
selvom det mest af alt ligner en badeferie 
Billede 2: Lillemanden på mors bryst for første gang ! på opvågningen 
billede 3: sidste billede af maven