Vind gave pakke fra Lamaze

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

476 visninger
8 svar
0 synes godt om
15. februar 2012

Den kommende far

Så er der endnu en konkurrence igang til dem der måtte være interesseret.

http://babydutten.blogspot.com/2012/02/ny-konkurrence.html

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2012

Lone_mor

Den kommende far skriver:

Så er der endnu en konkurrence igang til dem der måtte være interesseret.

http://babydutten.blogspot.com/2012/02/ny-konkurrence.html

Count me in

Jeg har ledt efter en af dine indlæg så jeg kunne spørge dig om jeres oplevelser omkring for tidlig fødsel. Jeg har en veninde som har fået at vide at hun skal regne med at føde før tid på Herning sygehus. Hvad er jeres erfaringer med sygehuset?

Anmeld

15. februar 2012

Den kommende far

Lone_mor skriver:

Count me in

Jeg har ledt efter en af dine indlæg så jeg kunne spørge dig om jeres oplevelser omkring for tidlig fødsel. Jeg har en veninde som har fået at vide at hun skal regne med at føde før tid på Herning sygehus. Hvad er jeres erfaringer med sygehuset?

Vi har rigtig gode erfaringer med neonatal på herning sygehus. De har rigtig meget erfaring da de har været der i mange år. De fysiske rammer er ligeledes rigtig gode. Vi blev meget positivt overrasket da vi blev flyttet fra skejby til herning. Noget særligt du vil vide?

Anmeld

17. februar 2012

Lone_mor

Vi har rigtig gode erfaringer med neonatal på herning sygehus. De har rigtig meget erfaring da de har været der i mange år. De fysiske rammer er ligeledes rigtig gode. Vi blev meget positivt overrasket da vi blev flyttet fra skejby til herning. Noget særligt du vil vide?

Koster det penge at bo på sygehuset?

Anmeld

17. februar 2012

Den kommende far

Lone_mor skriver:

Koster det penge at bo på sygehuset?

Min kæreste er indlagt sammen med Viktor så hun betaler ikke noget. Jeg betaler 92 kr pr. nat for overnatning og så kommer der mad oveni.

Anmeld

18. februar 2012

Lone_mor

Min kæreste er indlagt sammen med Viktor så hun betaler ikke noget. Jeg betaler 92 kr pr. nat for overnatning og så kommer der mad oveni.

Det lyder ikke så galt som jeg troede. 

Jeg mener at have hørt at det koster noget mere.

Anmeld

18. februar 2012

Den kommende far

Lone_mor skriver:

Det lyder ikke så galt som jeg troede. 

Jeg mener at have hørt at det koster noget mere.

I skejby kostede det mere end her i Herning. I Herning koster det så vidt jeg huske ca 200 kr pr dag de første 5 dage og så derefter 92 kr pr dag

Anmeld

19. februar 2012

Lone_mor

I skejby kostede det mere end her i Herning. I Herning koster det så vidt jeg huske ca 200 kr pr dag de første 5 dage og så derefter 92 kr pr dag

Nok det jeg har hørt

Hvordan er forholdene? har man eget bad på værelset, kan man spise mad på værelset og må man få besøg?

Anmeld

19. februar 2012

Den kommende far

Lone_mor skriver:

Nok det jeg har hørt

Hvordan er forholdene? har man eget bad på værelset, kan man spise mad på værelset og må man få besøg?

Der er besøgstid to gange om dagen af en time hver. der er bad på værelset på familieafsnittet og skal i ligge på selve neonatal afdelingen er toilettet ved siden af værelset. I må spise og drikke alt det i vil på værelset. Måltider koster 35 kr. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.