BabyWish2012 <3 skriver:
Ej det er jeg ked af af at hører.
Vi var ude og se på det igår "udefra" og er det virkelig sigøjnere der bor der? 
- Kunne man slet ikke se det var skimmelsvamp før i flyttede ind? Er virkelig ked af jeres dårlige oplevelser omkring Brohuset 
Ved du så noget om Sejlhuset overfor Byparken?
- Ikke GODT at der er en tendens til at blive stjålet, det gider jeg bare ikke!
Jo man kunne godt se skimmelsvampen, men KAB sagde det var de tidligere udlejere der bare var dårlige til at lufte ud. (talte efterfølgende med de tidligere lejere som også havde klaget over det).
Ja sigøjnerne bor derude. og hvis du googler brohuset så får du ret mange negative ting omkring beboer der er sure.
Jeg har et vennepar som bor i sejlhuset og de har kun haft problemer med kvaliteten af boligen, (ting går i stykker hele tiden og det er noget sjusk)
Nu er jeg vokset op derude af. og jeg ville holde mig langt væk fra brohuset, (og sejlhuset) og hvis i har de penge, så kig lidt på 8.tallet (det bliver også lejet ud til tider).
Jeg kender 4 par som har boet i brohuset og sejlhuset, alle var glade for det man kan se, det er flot udefra og det er også flot indefra, lyst og stort. Men når man så har boet der et stykke tid, ting får i stykker, altandøre går i stykker, vinduer der ikke virker, døre der falder skævt og ikke kan lukke, osv. osv. så flygter folk. det er også derfor der ingen ventetid er.
Mit råd. spar pengene, for det bliver MEGET dyrere end hvad huslejen siger.
Alle dem jeg kender som betaler fuld pris i brohuset, fik ekstra varmeregning, bare fordi KAB ikke ville skrive det fuldebeløb, for så ville lejigheden blive sindsyg dyr (en ekstra varmeregning der hed 4000kr for 6 måneder - og det er ud over aconto).
angående skimmelsvampen, så sendte de et firme ud der skulle ordne det (efter vi havde klaget og truet med nyhederne), og på trods af det var et rør der var utæt over et nedsænket loft og det var deres problem. fik vi lige en regning på over 10.000kr...
nu tror jeg bestemt ikke at skimmelsvampen er noget der sker tit, men den måde de håndterede det på, viste hvordan det køre derude. Vores datter var født ind i skimmelsvampen og vi havde pulsebord lige nedeunder, alligevel blev jeg kaldt hysterisk og vi måtte kæmpe i 1 år og true med nyhederne, på trods af sygdom og meén, før de gjorde noget.
Det handler kun om penge derude, og de får det KUN til at køre rundt grundet de idioter der betaler over 10.000 kr pr mrd. (for det er hvad det rigtigt koster at bo der).