Brohuset, Ørestad - Nogen der bor der?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.066 visninger
7 svar
0 synes godt om
15. februar 2012

M&N

Hvis ja, hvilken type lejlighed? B3, B4 osv..??

Hvor lang tid ventede I på at komme ind (mht venteliste)

Vi skal nemlig skrives op derude... 

Sidst men ikke mindst, kan man søge om boligsikring derude?? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2012

M&N

Flyv op igen

Anmeld

22. februar 2012

M&N

Op..

Anmeld

22. februar 2012

gonefishing

BabyWish2012 <3 skriver:

FLYT IKKE DERUD!!! hehe kommer lige fra brohuset i ørestaden nr 52... lejlighederne er pap.. til 9000kr pr mrd. støtte bolig. Vi havde skimmel i loftet grundet et utæt rør, KAB var ligeglade og vi måtte haste flytte til Greve da vores datter og jeg led under skimmelsvampen. (Det var der da vi flyttede ind, KAB var klar over et, men sagde det bare var dårlig udluftning, vi fik et firma på som viste det var ekstremt skimmelsvamp). 

Når det regnede så lå der vand i loftet hos 70 pct af dem der boede der, fordi beton elementerne ikke var lavet rigtigt. Min nabo kunne ikke bruge børneværelset i 6 måneder, fordi det dryppede med vand ned.

Sigøjnerne fra aviserne bor der og man kan ingen ting have stående uden der bliver stjålet, både fra kælder og altan.

FLYT ALDRIG DERUD!!!

Anmeld

22. februar 2012

gonefishing

BabyWish2012 <3 skriver:

p.s det er nemt at komme ind, hvis du betaler huslejen på 9500kr.. 

for folk der betaler denne husleje flygter derude fra, det er socialtbebyggelse/støttebolig hvor du betaler festen for de andre hvis husleje kun er 2500kr.

Anmeld

22. februar 2012

M&N

Flodkilling skriver:

FLYT IKKE DERUD!!! hehe kommer lige fra brohuset i ørestaden nr 52... lejlighederne er pap.. til 9000kr pr mrd. støtte bolig. Vi havde skimmel i loftet grundet et utæt rør, KAB var ligeglade og vi måtte haste flytte til Greve da vores datter og jeg led under skimmelsvampen. (Det var der da vi flyttede ind, KAB var klar over et, men sagde det bare var dårlig udluftning, vi fik et firma på som viste det var ekstremt skimmelsvamp). 

Når det regnede så lå der vand i loftet hos 70 pct af dem der boede der, fordi beton elementerne ikke var lavet rigtigt. Min nabo kunne ikke bruge børneværelset i 6 måneder, fordi det dryppede med vand ned.

Sigøjnerne fra aviserne bor der og man kan ingen ting have stående uden der bliver stjålet, både fra kælder og altan.

FLYT ALDRIG DERUD!!!

Ej det er jeg ked af af at hører.  Vi var ude og se på det igår "udefra" og er det virkelig sigøjnere der bor der? 

- Kunne man slet ikke se det var skimmelsvamp før i flyttede ind? Er virkelig ked af jeres dårlige oplevelser omkring Brohuset 

Ved du så noget om Sejlhuset overfor Byparken? 

- Ikke GODT at der er en tendens til at blive stjålet, det gider jeg bare ikke!

Anmeld

22. februar 2012

gonefishing

BabyWish2012 <3 skriver:

Ej det er jeg ked af af at hører.  Vi var ude og se på det igår "udefra" og er det virkelig sigøjnere der bor der? 

- Kunne man slet ikke se det var skimmelsvamp før i flyttede ind? Er virkelig ked af jeres dårlige oplevelser omkring Brohuset 

Ved du så noget om Sejlhuset overfor Byparken? 

- Ikke GODT at der er en tendens til at blive stjålet, det gider jeg bare ikke!

Jo man kunne godt se skimmelsvampen, men KAB sagde det var de tidligere udlejere der bare var dårlige til at lufte ud. (talte efterfølgende med de tidligere lejere som også havde klaget over det).

Ja sigøjnerne bor derude. og hvis du googler brohuset så får du ret mange negative ting omkring beboer der er sure.

Jeg har et vennepar som bor i sejlhuset og de har kun haft problemer med kvaliteten af boligen, (ting går i stykker hele tiden og det er noget sjusk)

Nu er jeg vokset op derude af. og jeg ville holde mig langt væk fra brohuset, (og sejlhuset) og hvis i har de penge, så kig lidt på 8.tallet (det bliver også lejet ud til tider). 

Jeg kender 4 par som har boet i brohuset og sejlhuset, alle var glade for det man kan se, det er flot udefra og det er også flot indefra, lyst og stort. Men når man så har boet der et stykke tid, ting får i stykker, altandøre går i stykker, vinduer der ikke virker, døre der falder skævt og ikke kan lukke, osv. osv. så flygter folk. det er også derfor der ingen ventetid er.

Mit råd. spar pengene, for det bliver MEGET dyrere end hvad huslejen siger.

Alle dem jeg kender som betaler fuld pris i brohuset, fik ekstra varmeregning, bare fordi KAB ikke ville skrive det fuldebeløb, for så ville lejigheden blive sindsyg dyr (en ekstra varmeregning der hed 4000kr for 6 måneder - og det er ud over aconto).

angående skimmelsvampen, så sendte de et firme ud der skulle ordne det (efter vi havde klaget og truet med nyhederne), og på trods af det var et rør der var utæt over et nedsænket loft og det var deres problem. fik vi lige en regning på over 10.000kr... 

nu tror jeg bestemt ikke at skimmelsvampen er noget der sker tit, men den måde de håndterede det på, viste hvordan det køre derude. Vores datter var født ind i skimmelsvampen og vi havde pulsebord lige nedeunder, alligevel blev jeg kaldt hysterisk og vi måtte kæmpe i 1 år og true med nyhederne, på trods af sygdom og meén, før de gjorde noget.

Det handler kun om penge derude, og de får det KUN til at køre rundt grundet de idioter der betaler over 10.000 kr pr mrd. (for det er hvad det rigtigt koster at bo der).

Anmeld

22. februar 2012

gonefishing

BabyWish2012 <3 skriver:

Jeg bliver lige nød til at sende dem her. og det er bare en smule af de problemer.

1. altandøren blev lavet 6 gange på den år vi boede der, alle der kom for at lave den, sagde det var billigt møg.

2. det helt normale at have i ens loft i badeværelset i nybyggeri, i følge KAB. billed 4 viser en træplade der er blevet sort af mug og svamp og et rør der drypper. på trods af dette billed blev sendt til KAB mente de stadigvæk at det var et udluftningsproblem

3. viser fasaden der er fugtig (farve forskellen i muren) når det bare regnede en smule.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.