The Body Shop produkter til baby?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. februar 2012

Levi&LilysMor

Maja_4000 skriver:

Er det astma - og allergimærket ?

Jeg bruger ikke Bodyshops produkter .. Jeg kan ikke tåle dem .. Derfor kunne jeg ikke finde på at bruge dem til baby

Den ser sådan her ud

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2012

L&V

LevisMor skriver:

Altså den dufter bare rigtig godt, ved ikke lige af hvad men har lige fundet noget på nettet hvor der er en som skriver at den er meget mild og rigtig god til baby hud , ...

Det ska det os nok være, jeg er bare parabene forskrækket Så spurgte engang i bodyshop og der sagde hun nemlig det med en af de to serier, men derfor kan produktet jo godt være lækkert, bruger da selv noget af deres make up

Anmeld

15. februar 2012

Levi&LilysMor

Maja_4000 skriver:

Er det astma - og allergimærket ?

Jeg bruger ikke Bodyshops produkter .. Jeg kan ikke tåle dem .. Derfor kunne jeg ikke finde på at bruge dem til baby

• Mild og smøragtig fugtgiver til sprælske babyer. Rig på olie fra det værdifulde buriti træ fra Amazonas. Intens og blødgørende forkælelse til babyens fine hud. fyldt med naturlige, plejende og lindrende ingredienser der smelter på huden. Passer til sart hud..

Står der på deres hjemmeside ...

Anmeld

15. februar 2012

Levi&LilysMor

Månsson skriver:

Det ska det os nok være, jeg er bare parabene forskrækket Så spurgte engang i bodyshop og der sagde hun nemlig det med en af de to serier, men derfor kan produktet jo godt være lækkert, bruger da selv noget af deres make up

Okay hehe ... jamen der er jo nogle ting man helst vil have til bebs

Jeg ser jo helst det hele skal være uden det ene og det andet nemlig

Anmeld

15. februar 2012

L&V

LevisMor skriver:

Okay hehe ... jamen der er jo nogle ting man helst vil have til bebs

Jeg ser jo helst det hele skal være uden det ene og det andet nemlig

Ja vi bruger os kun derma, avenet eller neutral til Laura så er der ikke alt muligt i 

Anmeld

15. februar 2012

L&V

Månsson skriver:

Ja vi bruger os kun derma, avenet eller neutral til Laura så er der ikke alt muligt i 

Og hvis du ikke vil ha der er alt muligt i så gå uden om body shop for som der er nogle der skriver så kan de ikke tåle det og det er hvis desværre sådan mange har det

Anmeld

15. februar 2012

Levi&LilysMor

Månsson skriver:

Og hvis du ikke vil ha der er alt muligt i så gå uden om body shop for som der er nogle der skriver så kan de ikke tåle det og det er hvis desværre sådan mange har det

Okay ja, så må jeg jo bruge det på mig selv

Anmeld

15. februar 2012

Maja_4000

LevisMor skriver:

• Mild og smøragtig fugtgiver til sprælske babyer. Rig på olie fra det værdifulde buriti træ fra Amazonas. Intens og blødgørende forkælelse til babyens fine hud. fyldt med naturlige, plejende og lindrende ingredienser der smelter på huden. Passer til sart hud..

Står der på deres hjemmeside ...

Jeg ville bare ikke bruge noget som ingen mærker har

Anmeld

15. februar 2012

Rikke, Liam & Linus

Her er ingredienserne. Der er parfume i. Som man helst skal undgå til små babyer.

Aqua, Aloe Barbadensis Gel, Glycerin, Butyrospermum Parkii Butter, Cyclomethicone, Cetearyl Alcohol, PEG-8 Beeswax, Steareth-2, Caprylyl Glycol, Olea Europaea Oil, Steareth-20, Mauritia Flexuosa Fruit Oil, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Xanthan Gum, Parfum, Disodium EDTA, Citric Acid.

EDTA (Ethylenediaminetetraacetic acid) kan, ved indtagelse,  være skadende for udvikling og evnen til at reproducere. Lidt i stil med parabener.

Nogle af de andre ingredienser kender jeg slet ikke, så jeg ville aldrig turde bruge dem til mit barn.

Herhjemme bruger vil alle parfumefri produkter.

Anmeld

15. februar 2012

Levi&LilysMor

Maja_4000 skriver:

Jeg ville bare ikke bruge noget som ingen mærker har

Okay , jeg har så godt nok brugt det idag til ham, men det sker der jo heller ikke så meget ved den første gang... så må jeg holde mig til apotekets produkter i stedet for

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.