Lumti'lias skriver:
Min søn på snart 1,5 år hoster konstant ... 
Vi har 2 gange på en uge været til lægen med ham for at få lyttet på ham om der kunne være en evt. hals- eller lungebetændelse eller noget astma, men der er intet at komme efter.. der er ingen mislyde på hans lunger .. Hosten har stået på en månedstid nu, men nu er den blevet så slem at han er vågen flere timer om natten pga hoste. Han ligger højt med hovedet når han sover ..
lægerne mener at det er snot som sidder i vejen.. Det er det nok også, men hosten er jo vanvittig ! han græder ikke når han hoster , så han har ikke ondt, men man kan se på ham at han syntes det er sk*de irriterende...
Jeg søger desperat gode råd !!

Årrh hvor det lyder som da min datter var syg
Det er skisme ikke sjovt.
Vi var også til mange lægetjek, hendes lunger fik det dårligere og dårliger, hun hostede også rigtig meget, især når hun blev lagt i seng.
Vi blev heldigvis sendt til røgten, så vi kunne få en afklaring..
Det viste sig så at være en lungebetændelse, som ikke var forsvundet efter 1 behandling, så vi skulle i gang med nr 2 behandling som vi afsluttede igår, og der er ingenting med hendes lunger mere! 
Emilie havde sammelagt lungebetændelse i 2 måneder fordi lægen sagde at det var en virus, infektion og alt det 
fra en mor som sover en hel nat igennem igen 
Anmeld