Han hoster og hoster !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.699 visninger
9 svar
0 synes godt om
15. februar 2012

Swerg

Min søn på snart 1,5 år hoster konstant ...

Vi har 2 gange på en uge været til lægen med ham for at få lyttet på ham om der kunne være en evt. hals- eller lungebetændelse eller noget astma, men der er intet at komme efter.. der er ingen mislyde på hans lunger .. Hosten har stået på en månedstid nu, men nu er den blevet så slem at han er vågen flere timer om natten pga hoste. Han ligger højt med hovedet når han sover ..

lægerne mener at det er snot som sidder i vejen.. Det er det nok også, men hosten er jo vanvittig ! han græder ikke når han hoster , så han har ikke ondt, men man kan se på ham at han syntes det er sk*de irriterende...

Jeg søger desperat gode råd !!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2012

FrkLarsen

Lumti'lias skriver:

Vi har 2 gange på en uge været til lægen med ham for at få lyttet på ham om der kunne være en evt. hals- eller lungebetændelse eller noget astma, men der er intet at komme efter.. der er ingen mislyde på hans lunger .. Hosten har stået på en månedstid nu, men nu er den blevet så slem at han er vågen flere timer om natten pga hoste. Han ligger højt med hovedet når han sover ..

lægerne mener at det er snot som sidder i vejen.. Det er det nok også, men hosten er jo vanvittig ! han græder ikke når han hoster , så han har ikke ondt, men man kan se på ham at han syntes det er sk*de irriterende...

Årrh hvor det lyder som da min datter var syg  Det er skisme ikke sjovt.

Vi var også til mange lægetjek, hendes lunger fik det dårligere og dårliger, hun hostede også rigtig meget, især når hun blev lagt i seng. 

Vi blev heldigvis sendt til røgten, så vi kunne få en afklaring.. 

Det viste sig så at være en lungebetændelse, som ikke var forsvundet efter 1 behandling, så vi skulle i gang med nr 2 behandling som vi afsluttede igår, og der er ingenting med hendes lunger mere! 

Emilie havde sammelagt lungebetændelse i 2 måneder fordi lægen sagde at det var en virus, infektion og alt det 

fra en mor som sover en hel nat igennem igen 

Anmeld

15. februar 2012

Swerg

FrkLarsen skriver:

Årrh hvor det lyder som da min datter var syg  Det er skisme ikke sjovt.

Vi var også til mange lægetjek, hendes lunger fik det dårligere og dårliger, hun hostede også rigtig meget, især når hun blev lagt i seng. 

Vi blev heldigvis sendt til røgten, så vi kunne få en afklaring.. 

Det viste sig så at være en lungebetændelse, som ikke var forsvundet efter 1 behandling, så vi skulle i gang med nr 2 behandling som vi afsluttede igår, og der er ingenting med hendes lunger mere! 

Emilie havde sammelagt lungebetændelse i 2 måneder fordi lægen sagde at det var en virus, infektion og alt det 

fra en mor som sover en hel nat igennem igen 

Gud nej ..

Hvor er det skrækkeligt at lægerne kan sjuske sådan !!

Var der heller ingen lyde på hendes lunger til lægetjek ??

Anmeld

15. februar 2012

FrkLarsen

Lumti'lias skriver:

Gud nej ..

Hvor er det skrækkeligt at lægerne kan sjuske sådan !!

Var der heller ingen lyde på hendes lunger til lægetjek ??

Nej, de kunne nemlig heller ikke høre noget på hendes lunger. De sagde at det var infektion (lægevagten), vi tog til vores egen læge dagen efter, og hun hørte heller intet.

Hun synes dog at det skulle tjekkes da hun lige havde været igennem en gang pencillin for lungebetændelse, så der var stadig en mulighed for at lungebetændelsen slet ikke var forsvundet. 

Så vi fik en henvisning til Roskilde sygehus til et røgten af hendes lunger og hjerte (kun lungerne der skulle tjekkes), vi ventede i 2 ugers tid ca. 

Så jeg ville klart ringe til lægen igen og forlange at det bliver tjekket godt igennem, da en lungebetændelse jo kan være farlig. 

God bedring med ham 

Anmeld

15. februar 2012

morethanperfect

Lumti'lias skriver:

Det lyder som sådan Oscar havde det i 4 mdr..

Vi rendte til lægen konstant osv. ingen kunne finde ud af hvad det var ..

En nat vi blev nød til at tage til vagtlægen , hvor han havde 41 i feber , fik vi af vide han havde lungebetændelse , og han kunne mærke og høre det havde han haft rigtig længe

Han havde før det fået en gang pencilin for infektion i luftvejene , men det hjalp ikke , og så fik han det for lungebetændelsen og det hjalp ..

Håber snart din får det bedre . Det fordærdeligt !
Stamp i gulvet hos din læge . De kan sjuske helt vildt !  

Anmeld

15. februar 2012

Swerg

morethanperfect skriver:

Det lyder som sådan Oscar havde det i 4 mdr..

Vi rendte til lægen konstant osv. ingen kunne finde ud af hvad det var ..

En nat vi blev nød til at tage til vagtlægen , hvor han havde 41 i feber , fik vi af vide han havde lungebetændelse , og han kunne mærke og høre det havde han haft rigtig længe

Han havde før det fået en gang pencilin for infektion i luftvejene , men det hjalp ikke , og så fik han det for lungebetændelsen og det hjalp ..

Håber snart din får det bedre . Det fordærdeligt !
Stamp i gulvet hos din læge . De kan sjuske helt vildt !  

Iiiiiiiih !!! jeg sidder og bliver rasende lige nu !!! Det er ikke længere end 3 ugers tid siden min knægt havde luyngebetændelse nemlig ...

Tænk hvis han har det igen. Jeg bliver vanvittigt.. Kan man godt bare køre forbi lægen nu uden man har tid, og forlange at de lytter på ham ?

Anmeld

15. februar 2012

Swerg

FrkLarsen skriver:

Nej, de kunne nemlig heller ikke høre noget på hendes lunger. De sagde at det var infektion (lægevagten), vi tog til vores egen læge dagen efter, og hun hørte heller intet.

Hun synes dog at det skulle tjekkes da hun lige havde været igennem en gang pencillin for lungebetændelse, så der var stadig en mulighed for at lungebetændelsen slet ikke var forsvundet. 

Så vi fik en henvisning til Roskilde sygehus til et røgten af hendes lunger og hjerte (kun lungerne der skulle tjekkes), vi ventede i 2 ugers tid ca. 

Så jeg ville klart ringe til lægen igen og forlange at det bliver tjekket godt igennem, da en lungebetændelse jo kan være farlig. 

God bedring med ham 

2 UGER ?!?!?!

Jeg bliver helt harm nu ..

Hold k*ft noget svineri. og stakkels børn  !!

Jeg må forbi lægen .. Igen ..

Anmeld

15. februar 2012

morethanperfect

Lumti'lias skriver:

Iiiiiiiih !!! jeg sidder og bliver rasende lige nu !!! Det er ikke længere end 3 ugers tid siden min knægt havde luyngebetændelse nemlig ...

Tænk hvis han har det igen. Jeg bliver vanvittigt.. Kan man godt bare køre forbi lægen nu uden man har tid, og forlange at de lytter på ham ?

Ja .. Det var nøjagtig det samme med Oscar .. :/
Tror desværre du skal have en tid  ...

De har nok givet ham noget forkert pencilin ..  

Anmeld

15. februar 2012

Swerg

morethanperfect skriver:

Ja .. Det var nøjagtig det samme med Oscar .. :/
Tror desværre du skal have en tid  ...

De har nok givet ham noget forkert pencilin ..  

Hvor er det bare for meget

Anmeld

15. februar 2012

Lone Jakobsen

æv æv hvor er det synd for jeres stakkels søn.

Rasmus kæmpede også med hoste i flere uger (måske endda måneder) da det blev rigtigt slemt giv vi til lægen som mente at det var astmatisk bronkitis. først blev han sat i behandling med anfalds medicin og senere med forebyggende, og nu er han endelig begyndt at få det bedre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.