Der mangler lige et stadie før den er der...
Julie er efterhånden blevet meget bevidst om når hun skal tisse eller af med afførring... Det er jo et skønt plus...
Vi har lånt et toilet dims med trin på til toilettet, så vi kan få gang i det med at sidde på toilettet - Men først når Julie er helt klar til det... Jeg vil på ingen måder presse hende til det... Hun skal selv komme og sige til...
Lige for tiden er hun virkelig sød...
Hun stiller sig i et hjørne her i lejligheden... Så siger hun moooooar... "Jeg tisser lige".... Hvis det er afførring... Mooooar "Jeg skider lige"... Jeg har ikke lært hende at sige skider... Jeg vil heller ikke sige pølser - For det er noget med man spiser... I vores øjne herhjemme... Altså dem man køber i supermarkedet... 
Tidligere i dag da jeg skulle på toilet, var Julie på badeværelset... Hun havde smækket den toilet dims på toilettet og trukket bukserne ned... Jeg spurgte om jeg skulle tage bleen af hende så hun kunne komme op og sidde... Julie sagde nej tak ikke nu...
Da vi lige havde fået den med hjem, var hun meget meget interesseret i den og sagde at hun gerne vil på "lettet" og sidde... Jeg tog bukserne ned og bleen af hende.. Hun fik også plantet sig, hvor hun derefter begyndte at ryste helt vildt og klamrede sig til håndtagene på toilet dimsen og sagde hun vil ned og at hun ikke kunne lide at sidde der... Så ned med hende og så har hun faktisk ikke været oppe at sidde der siden...
Så jeg tror snart dagen kommer hvor hun sidder deroppe og laver en af tingene når hun er så bevidst om det nu når hun laver det ene eller andet i bleen...
Det var bare lige lidt snakkeri herfra...
Anmeld