Valentins dag... Det er så ikke noget vi gør i her...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

972 visninger
5 svar
0 synes godt om
14. februar 2012

Mira0911

Gør du/I? 

Her i hytten gør vi bestemt ikke noget ud af at fejre denne dag!! 

Hvorfor fejre den dag når man hver dag kan vise hvor meget man elsker hinanden... 

Kæresten havde været ude og handle idag... Alligevel fik han listet en lille ting med hjem til mig...  Jeg siger til ham hvert år - Hvorfor nu det? Vi har jo aftalt ikke at gøre noget ud af den dag, men men... Alligevel får jeg en lille lækker ting af ham... 

Altså jeg har intet imod at modtage noget, men det med at fejre valentinsdag siger mig ikke noget, når jeg hver dag kan vise min kærlighed til ham... 

Jeg fik en lækker pakke Merci... Min favorit - Men den dur bare ikke nu hvor jeg er på slankekur... Det ved han også godt... 

Men i ny og næ kan jeg sagtens klemme sådan en ned..  Ellers får han resten af dem som jeg ikke bryder mig om... 

Hvad har du/I fået? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2012

Fenja09

Vi har heller aldrig fejret dagen herhjemme, men for første gang i 5 år kom kæresten hjem med en gave, ikke noget særlig romantisk, men har længe ønsket mig hele boxen af Huset På Christianshavn, så den fik jeg  og vores lille Alberte fik også sin første valentines gave af sin farmand  

Kæresten købte selv en gave fra mig til ham - så betænksom han er hehe

Men ellers har dagen nu været som den plejer - intet udover det sædvanlige.

/Fenja

Anmeld

14. februar 2012

Klokkeblomst88

Herhjemme siger vi også, at det ikke er noget, som vi går op i hehe. Men alligevel kom han hjem med blomster i dag . Han sagde, at det ikke var fordi det var Valentinsdag, men fordi han elsker mig... Selv havde jeg skrevet et romantisk Valentinskort til ham, som han blev meget glad for.

Anmeld

14. februar 2012

M&M's Mor

Gør du/I? 

Her i hytten gør vi bestemt ikke noget ud af at fejre denne dag!! 

Hvorfor fejre den dag når man hver dag kan vise hvor meget man elsker hinanden... 

Kæresten havde været ude og handle idag... Alligevel fik han listet en lille ting med hjem til mig...  Jeg siger til ham hvert år - Hvorfor nu det? Vi har jo aftalt ikke at gøre noget ud af den dag, men men... Alligevel får jeg en lille lækker ting af ham... 

Altså jeg har intet imod at modtage noget, men det med at fejre valentinsdag siger mig ikke noget, når jeg hver dag kan vise min kærlighed til ham... 

Jeg fik en lækker pakke Merci... Min favorit - Men den dur bare ikke nu hvor jeg er på slankekur... Det ved han også godt... 

Men i ny og næ kan jeg sagtens klemme sådan en ned..  Ellers får han resten af dem som jeg ikke bryder mig om... 

Hvad har du/I fået? 

Både ja og nej...vi plejer bare sammen og lave lidt god mad til at hygge med og med lys på bordet men så er det også det, men vi havde slet ikke snakket om menuen til i dag og manden min skulle også have overarbejde i dag så er sikker på han slet ikke har haft det i tankerne, så pigerne og jeg havde dækket bord med hjertedug, hjertelys osv til han kom hjem kl 18:30 og maden stod klar på bordet...menuen var så bagekartofler, engelsk bøf og broccolisalat og desserten var en helt hjemmelavet hjertekage...og ja der var lidt stres på ved vi ikke har kunne komme i gang med noget som helst i går, men vi nåede det hele alligevel og havde 2 meget stolte piger da far trådte ind af døren... hvad gør man dog ikke for sine piger og mand...

Som tak har mor fået en mega omgang massage efter pigerne blev puttet...

Anmeld

14. februar 2012

Chrizta

Profilbillede for Chrizta

Vi fejre det heller ikke herhjemme, men kunne ikke lade hver med at købe lidt lækkert med hjem fra bageren til manden og datteren.

Isabell  (Nov. 2009) ��

Elina (Sep. 2012) ��

Adrien (Juni 2020) ��

Anmeld

14. februar 2012

Ølgaard

Her i huset, er det ikke en dag vi fejre!

Morten og jeg skal bare kigge på vores dejlige pige, og herefter på hinanden, og så ved vi, at større gave og kærlighedserklæring kunne vi ikke skænke hinanden ♥

Tilde er vores et og alt ♥♥♥

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.