Shhhhyyy....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

794 visninger
11 svar
0 synes godt om
14. februar 2012

Muhmi

Ahhhh.... Stilheden... Roen... Jeg kan høre blæsten og jeg ved at han nu sover roligt (Uden panodil )..

Mine øjne begynder at blive ret tunge... Jeg vil så gerne have liiidt tid til mig selv... Men igen... Jeg burde jo også sove....

Nu går jeg (STILLE) ud og ryger mig en smøg... Så kommer jeg ind igen.... Og sætter mig stille, med en dåsecola.... Sætter et afsnit "Huset på Christianshavn" på... Og så må vi se hvad der derefter sker... Måske tjekker lidt baby.dk... Måske falder jeg i søvn?? Hvem ved?

Det eneste jeg ved er... Her er stille... Der er ingen der hænger på mig lige nu... Og Anders har lovet at tage Silas (næsten) hele natten..... Som min valentinsgave...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2012

Muhmi

Æv mand... Nåede ikke engang ud at ryge... Nå.. På den igen

Anmeld

14. februar 2012

Clisolka

Muhmi skriver:

Det er farligt at skrive 

God bedring med ham 

Hyg du dig lidt og husk at slappe af - og smut så i seng bagefter 

Anmeld

14. februar 2012

4kløver

Muhmi skriver:

Skal nok ryge en smøg for dig.

Håber I få ro så i kan hygge jer lidt..

Anmeld

14. februar 2012

Muhmi

Babymor2010 skriver:

Det er farligt at skrive 

God bedring med ham 

Hyg du dig lidt og husk at slappe af - og smut så i seng bagefter 

Ja det åbenbart farligt... ÆV! Han ligger lige og mumler lidt derinde nu... Men tror ikke at han sover før farmand kommer hjem... Men SÅ hopper jeg altså også i seng, ligemeget hvad, så må Anders være lidt på

Jo tak, jeg håber godt nok også at han snart bliver bare en smule bedre... Puha.. Bliver helt ør i hovedet af at tænke på, hvis vi heller ingen søvn får i nat... Fire dage uden andet end 5-7 timers søvn... Det orker jeg bare ikke

Kan selv mærke at manglen på søvn går ud over mit eget helbred... Halsen er da begyndt at snørre og kradse...

Anmeld

14. februar 2012

Muhmi

4kløver skriver:

Hehe... Så tag to for mig.. Der går nok lidt tid før jeg får den næste

Men tak

Anmeld

14. februar 2012

FrkLarsen

4kløver skriver:

Den vogn hopper jeg med på 

Anmeld

14. februar 2012

FrkLarsen

Muhmi skriver:

Ahhhh.... Stilheden... Roen... Jeg kan høre blæsten og jeg ved at han nu sover roligt (Uden panodil )..

Mine øjne begynder at blive ret tunge... Jeg vil så gerne have liiidt tid til mig selv... Men igen... Jeg burde jo også sove....

Nu går jeg (STILLE) ud og ryger mig en smøg... Så kommer jeg ind igen.... Og sætter mig stille, med en dåsecola.... Sætter et afsnit "Huset på Christianshavn" på... Og så må vi se hvad der derefter sker... Måske tjekker lidt baby.dk... Måske falder jeg i søvn?? Hvem ved?

Det eneste jeg ved er... Her er stille... Der er ingen der hænger på mig lige nu... Og Anders har lovet at tage Silas (næsten) hele natten..... Som min valentinsgave...

Pas på hvad du skriver, børn læser dine tanker! 

God bedring med ham! 

Anmeld

14. februar 2012

B&J

dejligt han sover

og hvor lyder det hyggeligt du vil se huset på christianshavn de er også sååå gode

Anmeld

14. februar 2012

Muffin_girl

Muhmi skriver:

Tænkte lige du hyggede dig Men så lige du skrev at du ikke nåede ud at ryge... ØV.... By the way - Jeg ELSKER Huset på Chr.  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.