er isofixbase til maxicosi forskellige alt efter str på stol

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

230 visninger
3 svar
0 synes godt om
14. februar 2012

baby84

Ja mit spørgsmål går på om de isofixbaser man køber til maxicosis autostole er forskellige alt efter str på autostolen eller om man kan bruge den samme base og så nøjes med at købe en ny stol når baby er vokset fra den første??

Håber nogen kan være behjælpelige

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2012

An&Jo

baby84 skriver:

Ja mit spørgsmål går på om de isofixbaser man køber til maxicosis autostole er forskellige alt efter str på autostolen eller om man kan bruge den samme base og så nøjes med at købe en ny stol når baby er vokset fra den første??

Håber nogen kan være behjælpelige

det kommer an på basen..

de har en der hedder family fix base så vidt jeg husker, og der passer cabriofix, pebble og en af de større stole i..

Anmeld

14. februar 2012

baby84

An&Jo skriver:

det kommer an på basen..

de har en der hedder family fix base så vidt jeg husker, og der passer cabriofix, pebble og en af de større stole i..

okay. tak for dit svar. rart at vide at der er forskellige baser nu hvor vi jager den brugt var det jo smart om den også passede.

Vi har en cabriofix stol tror jeg. Overvejede bare at købe en 9-18kg model med isofix hvis den også kunne bruges nu til den lille stol, men det kræver lidt forskning at finde en base der passer begge

Anmeld

14. februar 2012

An&Jo

baby84 skriver:

okay. tak for dit svar. rart at vide at der er forskellige baser nu hvor vi jager den brugt var det jo smart om den også passede.

Vi har en cabriofix stol tror jeg. Overvejede bare at købe en 9-18kg model med isofix hvis den også kunne bruges nu til den lille stol, men det kræver lidt forskning at finde en base der passer begge

du kan jo tage ud i butikken og forhøre dig inden du køber, og så vælge den stol der passer i den base i har..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.