Valentine..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. februar 2012

Kay

tja... kæresten fik mit dankort i morges da hans konto var tom og han skulle handle... (vi har fælles økonomi men seperate kontoer og har ikke lige nået at overføre penge til ham)

Da jeg kommer hjem siger han glad, tak for gaven... og jeg kigger undrende på ham da vi ikke plejer at give hinanden gaver til valentine... og han viser mig stolt sin gave.. han har købt til ham fra mig... hihihi... en pakke med nogle specielle øl fra superbedst...

til mig har han købt chokolade og lavet lækker middag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2012

Michael healer

Kay skriver:

tja... kæresten fik mit dankort i morges da hans konto var tom og han skulle handle... (vi har fælles økonomi men seperate kontoer og har ikke lige nået at overføre penge til ham)

Da jeg kommer hjem siger han glad, tak for gaven... og jeg kigger undrende på ham da vi ikke plejer at give hinanden gaver til valentine... og han viser mig stolt sin gave.. han har købt til ham fra mig... hihihi... en pakke med nogle specielle øl fra superbedst...

He He, sejt, ja nogle gange behøver det ikke være store dyre gaver der gør forskellen, små personlige kan også gøre en stor forskel for giver og modtager

Anmeld

14. februar 2012

Kay

Michael healer skriver:

He He, sejt, ja nogle gange behøver det ikke være store dyre gaver der gør forskellen, små personlige kan også gøre en stor forskel for giver og modtager

ja... det kan det og jeg sys det var hyggeligt at han har sørget for gaver til os begge da jeg har været lidt hængt op på jobbet i øjeblikket

Anmeld

14. februar 2012

grinny

Kæresten kom hjem med en buket blomster og jeg hsvde bagt cupcakes med hjertedrys

Vi fejrer det ikke med store gaver og det er faktisk første gang han er kommet hjem med blomster så jeg er glad for blomsterne, men ikke fordi det er d. 14/2 - men fordi han ALDRIG har givet mig blomster før

Anmeld

14. februar 2012

Fenja09

Vi fejrer ikke Valentines Day, MEN for første gang i de 14 år vi har kendt hinanden har jeg fået en gave idag - ikke noget pladder romantisk (undskyld udtrykket) men har fået noget jeg længe har ønsket mig. Nemlig hele boxen af Huset På Christianshavn, helt perfekt

Ja og vores datter på snart 6 mdr har fået sin første Valentines gave af hendes farmand  Så lidt indbringende har dagen været

Anmeld

14. februar 2012

Fenja09

Kay skriver:

Min kæreste kom også hjem med en gave til ham selv fra mig hehe Det er skam rigtig fint, så blev han da glad for den

Anmeld

14. februar 2012

Kay

Fenja09 skriver:

Min kæreste kom også hjem med en gave til ham selv fra mig hehe Det er skam rigtig fint, så blev han da glad for den

ja det er jo dejligt når de bliver glade hvis jeg skulle havde købt en gave til ham... så var det blevet noget lignende...

Anmeld

14. februar 2012

Lone Jakobsen

her betyder valentinsdag rigtigt meget, da det både er årsdagen for vores første møde og vores bryllupsdag så jeg har fået en smuk blomst og en kæmpe æske chokolade

derudover har vi haft alle børnene med ude at spise pizza, og så har vi bagt super luksus muffins og mandel-chokoladekage som vi skal have til dessert

Anmeld

14. februar 2012

norenberg

Ja vi plejer ikke at fejre valentine da jeg syntes det er noget fis...og hvad gør manden så i morges....ja han står med en stor gave og et hjemmelavet hjerte kort....og så har han været så skør at købe en ny bærbar computer til mig, da skærmen knækker af den gamle....det var rigtig sød gjort af ham, men har det lidt blandet med det, da jeg ligesom stod der helt tomhændet og ikke havde købt det mindste til ham....

Anmeld

14. februar 2012

sarahb

Vi holder ikke Valentins normalt.
Meeeen i år at min kære mand sendt en lækker buket blomster og chokolade ind til mig på arbejdet..
Det er da skønt!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.